- Working directly with Esols team and clients, taking briefs, developing a proposal and presenting to clients.
- Build and maintain strong client relationships that will assist in smooth and on-time project development and execution, as well as impact future business opportunities.
- Create and manage project scope and timelines, implementing any necessary processes and procedures.
- Meet and communicate consistently with internal and external teams to manage project scope, timelines, assets, progress, and client deliverables.
- Write client briefs and work with internal teams to produce the best outputs.
- Work with other internal departments, such as the commercial/creative department/media production, to streamline processes and improve efficiency.
- Making reports to reflect project progress including risks, benefits, and KPIs achievement to Esols Manager and clients.
- Responsible for building & maintaining relationships with third-party suppliers to make sure input products meet desired quality & are delivered within deadlines
- A recognized university degree.
- Proficiency in Vietnamese & English
- Minimum of 3 years of experience in a digital marketing agency as an account executive role or key account at e-commerce companies.
- Experience in Influencer Affiliate Marketing, live-commerce field
- Solid knowledge of digital tools & channels
- Result-driven and have a good sense of responsibility as well as a strong enthusiasm
- Excellent organization and documentation skills (MS Word, Excel, PowerPoint, task management systems)
- Ability to multi-task in a fast-paced environment
- Proven organizational skills and attention to detail, as well as the ability to prioritize and work well in an environment with competing demands
- Excellent communication skills
- Competitive Salary
- Performance Review (2 times per year)
- Performance Bonus (1 time per year from 0.5-month to 3-month salary amount)
- Annual Leave: 15 days and other leave types
- Quarterly, Annual MVP Awards
- Private Health Insurance
- MacBook to be provided
- Good chance to explore new trends in the digital market
- Opportunity to learn and work with the most advanced advertising technology platforms
- Work in a professional, active, international and dynamic environment
Paris Baguette là thương hiệu con của tập đoàn SPC Hàn Quốc, tập đoàn có hơn 70 năm kinh nghiệm trong ngành thực phẩm. Thương hiệu Paris Baguette ra đời từ năm 1986, kể từ đó đến nay với sự phát triển của văn hóa bánh tươi, Paris Baguette đã đi tiên phong trong các thương hiệu nhượng quyền tại Hàn Quốc.
Với triết lý kinh doanh của tập đoàn: Tạo nên một thế giới hạnh phúc bằng chất lượng hàng đầu, sự coi trọng khách hàng và chinh phục những thử thách một cách sáng tạo, Paris Baguette đã không ngừng lớn mạnh, sở hữu mạng lưới cửa hàng rộng lớn: hơn 3500 cửa hàng ở Hàn Quốc và hơn 200 cửa hàng ở Trung Quốc, Mỹ, Pháp, Singapore và Việt Nam.
Chính sách bảo hiểm
- Được tham gia BHXH, BHYT, BHTN theo quy định của Luật Lao Động sau 1 tháng thử việc.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Các buổi ngoại khóa
- Các ngày lễ trong năm....
Lịch sử thành lập
-
Thương hiệu Paris Baguette ra đời từ năm 1986, kể từ đó đến nay với sự phát triển của văn hóa bánh tươi, Paris Baguette đã đi tiên phong trong các thương hiệu nhượng quyền tại Hàn Quốc.
Mission
Nhằm mở rộng sản xuất, kinh doanh tại Việt Nam, chúng tôi cần các ứng viên tài năng, sáng tạo cùng đồng hành để thỏa sức chinh phục đam mê bánh ngọt và góp phần tạo nên một thế giới hạnh phúc cho khách hàng.