Mô tả công việc
GENERAL MISSION:
•Responsible for the accurate dissemination of information in coordinating the activities of the floors and Front Office. And vice versa and other departments of the hotel guests.
•To ensure efficiency in its performance by providing reliable information and highly responsible follow-ups.
•To assist in administration for Housekeeping operations.
•Maintain proper communications, coordination with guest, employee outside/inside department particularly Front Office and Engineering.
•Greets and be courteous to all guests and colleagues, use eye contact and always offer assistance.
RESPONSIBILITIES AND MEANS:
•As the center of communication, responsible for receiving incoming calls from guest,in/out of department and convey it through proper channel.
•To provide a courteous and professional service at all times.
•Log down all information received with the name of caller and information.
•Communicates with person concerned on matter of the hotel, especially guestrooms, public area, linen and laundry sections.
•Write down in logbook all unusual things such as:
- Extra item issued to the guest.
•Issues/receives floors and public area keys and make sure that the issuance/return control logbook is signed by the person concerned.
•Controll stationary, Office’ equipments and guests’ loan items.
•Complete daily and monthly reports that assigned to her by the superior on time.
•Have a complete understanding of the Hotel’s policy related to fire, safety and health.
•Follow the rules and regulations of the Department and Hotel
•Perform other duties that maybe assigned to him/her by the superior.
TECHNICAL RESPONSIBILITIES
•To attend to guests’ needs and complaints properly.
•Responsible for the cleanliness of the work area.
•Keep files and record in good order to enable to locate information as requested.
•To provide service and information to hotel’s guests.
•To check all department keys.
•Record daily activities and events in her logbook for the Executive Housekeeper, Assistant Housekeeper and Supervisors’ information.
•Coordinate with floor supervisors necessary information related to housekeeping operations.
•File reports including discrepancy report, fit, group blocking, complementary order, GSA assignment sheet and housekeeping status reports.
ADMINISTRATIVE RESPONSIBILITIES
•Received, record, store and release Lost/Found items.
•Typing Department’s documents such as: working schedule, attendance sheets, etc…
•Record all incoming and outgoing calls in the logbook.
•Performs special duties as required by Executive Housekeeper.
COMMERCIAL RESPONSIBILITIES
•By the way she presents herself both on the telephone and in person she plays an important role in creating an excellent image of the hotel.
HUMAN RESOURCE RESPONSIBILITIES/ TRÁCH NHIỆM NHÂN SỰ
•Pass all employees’ complaints and comments to Executive Housekeeper. To maintain a high standard of personal appearance and hygiene at all time.
•To maintain good working relationships with colleagues and all other departments.
Quyền lợi được hưởng
• Employee benefit card offering discounted rates in Accor Hotels worldwide.
• Develop your talent through learning programs by Academy Accor.
• Opportunity to grow within your property and across the world!
• Ability to contribute to local community and make a difference through our Corporate Social Responsibility activities
Yêu cầu công việc
Demonstrated ability to effectively interact with customers, staff, and third parties regarding the hotel, brand, and company.
Ability to read and write in English.
Certifications: Degree in Hotel Management, Housekeeping, or a related field.
Experience: 1 year of relevant experience required.
Yêu cầu hồ sơ
Hồ sơ gửi về: Khách sạn Pullman Vung Tau-15 Thi Sách ,P. Thắng Tam, TP Vũng Tàu.
Telephone : 0254.3551.777 Ext : 5605 or hotline : 0901.609.604 (Ms. Ngân)
Note : Please contact T&C for job application form
Công ty TM Rồng Việt (Rinnai) hoạt động lĩnh vực “Phân Phối Độc Quyền” các sản phẩm Rinnai của Tổng Tập Đoàn Rinnai Nhật Bản tại Việt Nam, là công ty hàng đầu về các thiết bị nhà bếp nổi tiếng khắp thế giới với các sản phẩm: Bếp gas để bàn, Bếp gas âm, Bếp điện từ, Bếp điện hồng ngoại, Lò nướng điện, Máy hút khói, Máy nước nóng…
Chính sách bảo hiểm
- Bảo hiểm sức khỏe & tai nạn PVI Premium;
- Bảo hiểm xã hội
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Zumba
- Bóng đá
- Bóng bàn
- Cầu lông
- Teambuilding
Lịch sử thành lập
- Đồng hành cùng Tập Đoàn Rinnai từ những sản phẩm đầu tiên có mặt tại thị trường Việt Nam, Công ty TNHH TM Rồng Việt tự hào là Nhà Phân Phối Độc Quyền Sản phẩm Rinnai tại Việt Nam trong suốt hơn 28 năm qua kể từ năm 1994, và vinh dự là 1 trong những Cổ Đông lớn của Công ty TNHH Rinnai Việt Nam.
Mission
- Đặt phương châm “Chất Lượng là Sinh Mệnh”, Công ty TNHH TM Rồng Việt đã và đang phục vụ Người tiêu dùng Việt Nam với các sản phẩm Rinnai chất lượng, đẳng cấp dùng Gas như: Bếp để bàn, Bếp âm. Cùng tiến với sự phát triển của Thế giới, chúng tôi sẽ tiếp tục phát triển mạnh các dòng sản phẩm Rinnai dùng điện thân thiện môi trường và hiện đại như: Bếp điện từ, Bếp điện hồng ngoại, Lò nướng điện, Máy hút khói, Máy nước nóng v.v…
- Khẳng định vai trò phân phối độc quyền sản phẩm Rinnai tại Việt Nam, Chúng tôi cam kết sẽ luôn nổ lực, không ngừng cải tiến chất lượng phục vụ để đáp ứng nhu cầu ngày càng cao và sự tin tưởng của Quý Khách Hàng, Quý Đối tác trong suốt thời gian qua, trên bước đường phát triển phồn vinh.