Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Direct the development of content across all brands, ensuring that each output aligns with brand standards.
Supervise the Content Editor and Graphic Designer and coordinate with freelance creatives on special projects, ensuring consistency and quality.
Align with the Brand Manager and Marketing Operations Manager to coordinate content development and distribution.
Maintain high production standards for all creative assets, upholding consistency across all platforms and reinforcing brand identity.
Oversee the development of high-value materials for each brand, including key visuals, campaign assets, and multimedia content.
Ensure uniform branding and quality across channels.
Lead and inspire a creative team to deliver high-quality content that aligns with Easia Travel’s brand positioning and enhances market differentiation.
Collaborate with the Brand Manager and Marketing Operations team to ideate and execute campaigns that resonate globally.
Lead special projects and introduce content solutions that enhance brand engagement.
Yêu Cầu Công Việc
- Language: Fluent English, proficiency in a second language such as French, German, Italian or Spanish is an advantage
- Skills:
Strong communication, presentation, and cross-functional collaboration skills.
Proficiency in Adobe Creative Suite (Photoshop, Premiere Pro, Illustrator), video editing, and visual storytelling is essential. Familiarity with web design tools such as Figma and Carrd is highly advantageous.
Strong project management skills to oversee complex projects and manage both internal and freelance resources.
Bachelor’s degree in Graphic Design, Visual Arts, Marketing, or a related field.
5+ years in a creative management role, with experience in multimedia projects and team development.
Experience managing a team and coordinating with freelancers and agencies to ensure the timely and high-quality delivery of projects
Excellent communication skills and self-motivated
Proactive, determined, rigorous and methodical
High attention to detail
Creative and curious, out of the box thinker
Good communicator with excellent presentation skills
Must enjoy a structured working environment
Self-motivated to learn new concepts and participate in new projects
- Open to Expats and foreigners
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Công ty TNHH sản phẩm tiêu dùng Toshiba chính thức được thành lập tại Việt Nam vào tháng 10/1996, là công ty con thuộc Tập đoàn Toshiba (Nhật Bản). Trải qua, hơn 18 năm hoạt động, Công ty TNHH Sản phẩm tiêu dùng Toshiba Việt Nam đã khẳng định thương hiệu là một trong những nhà sản xuất và kinh doanh ti vi màu các loại lớn nhất Việt Nam. Sản phẩm của công ty chủ yếu được phân phối tại Việt Nam, và đã nhận được những đánh giá tích cực từ phía người tiêu dùng. Trong năm 2012 vừa qua, Toshiba đã liên tục giới thiệu những dòng sản phẩm mới đến thị trường Việt Nam. Một trong những ưu điểm nổi bật nhất của các dòng sản phẩm này là thiết kế của chúng được cải tiến đáng kể so với những mẫu sản phẩm trước đây cũng như có mức giá hợp lý với từng đối tượng người dùng. Bên cạnh đó, Toshiba Việt Nam còn là doanh nghiệp thực hiện tốt trách nhiệm xã hội doanh nghiệp.
Review TVCP
Nơi làm việc rất tốt nhưng chế độ của hãng thấp dành cho nhân viên
Làm Kỹ thuật viên dịch vụ thực địa thường là một nghề nghiệp có nhiều phần thưởng, nhưng quản lý và thăng tiến nghề nghiệp tại Toshiba lại không được như mong muốn.
Đó là một công việc bán lẻ khá ổn...chỉ cần tuân thủ các quy tắc và tổ chức các sự kiện.