Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
- CLB thể thao
Mô tả Công việc
Our Company
BioTuring is an innovative bioinformatics company that develops algorithms, and software to serve scientists from hundreds of pharmaceutical companies and leading research institutions, enabling discoveries about human diseases.
Role Description
We are seeking a highly motivated and creative Product Marketing Manager to lead key initiatives to bring BioTuring's brand purpose and strategy to life and contribute to the achievement of BioTuring's annual and long-term sales, market share, and profit goals.
Key Responsibilities
● Develop and execute go-to-market strategies for key markets, addressing customer needs in the Biotech industry and scientists audiences.
● Create 360° campaigns (internal comms, sales enablement, external marketing) aligned with product roadmaps.
● Develop content and manage websites/social media for scientists audiences.
● Fuel sales through targeted campaigns and creative assets.
● Manage website & social media for follower engagement.
● Develop targeted email campaigns & landing pages to generate leads (aligned with brand strategy).
● Track campaign performance and recommend improvements.
● Work with internal teams to define and maintain brand guidelines.
● Perform other assignments as directed by the supervisor.
Yêu Cầu Công Việc
Requirements
● At least 5 years of product marketing experience in computational biology or software as a service.
● Strong financial & business acumen.
● Background in Biology, Software, Computational Biology or related fields.
● Proactive & organized multi-tasker with excellent communication (internal & external).
We Offer
● Competitive salary and benefits package.
● A collaborative and supportive work environment.
● A chance to learn and grow your career in a rapidly evolving field.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Công ty TNHH sản phẩm tiêu dùng Toshiba chính thức được thành lập tại Việt Nam vào tháng 10/1996, là công ty con thuộc Tập đoàn Toshiba (Nhật Bản). Trải qua, hơn 18 năm hoạt động, Công ty TNHH Sản phẩm tiêu dùng Toshiba Việt Nam đã khẳng định thương hiệu là một trong những nhà sản xuất và kinh doanh ti vi màu các loại lớn nhất Việt Nam. Sản phẩm của công ty chủ yếu được phân phối tại Việt Nam, và đã nhận được những đánh giá tích cực từ phía người tiêu dùng. Trong năm 2012 vừa qua, Toshiba đã liên tục giới thiệu những dòng sản phẩm mới đến thị trường Việt Nam. Một trong những ưu điểm nổi bật nhất của các dòng sản phẩm này là thiết kế của chúng được cải tiến đáng kể so với những mẫu sản phẩm trước đây cũng như có mức giá hợp lý với từng đối tượng người dùng. Bên cạnh đó, Toshiba Việt Nam còn là doanh nghiệp thực hiện tốt trách nhiệm xã hội doanh nghiệp.
Review TVCP
Nơi làm việc rất tốt nhưng chế độ của hãng thấp dành cho nhân viên
Làm Kỹ thuật viên dịch vụ thực địa thường là một nghề nghiệp có nhiều phần thưởng, nhưng quản lý và thăng tiến nghề nghiệp tại Toshiba lại không được như mong muốn.
Đó là một công việc bán lẻ khá ổn...chỉ cần tuân thủ các quy tắc và tổ chức các sự kiện.