Mô tả công việc
- Manage Marketing & Communications Department of Head Office
- Directing Company's brand development strategy. Increase Company's brand recognition on digital platforms.
- Support and ensure the smooth operation of marketing/brand management at affiliated units.
- Develop and plan a Marketing strategy in line with Company's overall strategy and goals.
- Update market trends to direct Marketing activities of the Company.
- Collaborate with Directors of other departments to agree on a suitable strategy for Marketing activities and business activities in general.
- Set up the Marketing budget and take responsibility within assigned budget to ensure effective business.
- Build and maintain relationships with strategic partners.
- Evaluate the effectiveness of marketing activities and business activities of the Company.
Quyền lợi được hưởng
- Competitive salary based on experience and competencies
- Salary under probation is 100%
- Social insurances on full salary
- Dynamic, professional and autonomy working environment
- Special prices policy for Company team-members at hotels that managed by the Group
- Variable bonuses include Public Holiday bonus; Year-end bonus
- Extensive career development opportunities
- Annual Teambuilding and engagement activities
Yêu cầu công việc
- Degree in Marketing, business or relevant field
- Sound understanding of marketing fundamentals and tactics
- Creative thinking and problem-solving ability
- Leadership and project management skills
- Knowledge of digital marketing and social media marketing strategies
- Excellent communication skills
- Proficiency with marketing tools and software
Yêu cầu hồ sơ
Công ty TNHH sản phẩm tiêu dùng Toshiba chính thức được thành lập tại Việt Nam vào tháng 10/1996, là công ty con thuộc Tập đoàn Toshiba (Nhật Bản). Trải qua, hơn 18 năm hoạt động, Công ty TNHH Sản phẩm tiêu dùng Toshiba Việt Nam đã khẳng định thương hiệu là một trong những nhà sản xuất và kinh doanh ti vi màu các loại lớn nhất Việt Nam. Sản phẩm của công ty chủ yếu được phân phối tại Việt Nam, và đã nhận được những đánh giá tích cực từ phía người tiêu dùng. Trong năm 2012 vừa qua, Toshiba đã liên tục giới thiệu những dòng sản phẩm mới đến thị trường Việt Nam. Một trong những ưu điểm nổi bật nhất của các dòng sản phẩm này là thiết kế của chúng được cải tiến đáng kể so với những mẫu sản phẩm trước đây cũng như có mức giá hợp lý với từng đối tượng người dùng. Bên cạnh đó, Toshiba Việt Nam còn là doanh nghiệp thực hiện tốt trách nhiệm xã hội doanh nghiệp.
Review TVCP
Nơi làm việc rất tốt nhưng chế độ của hãng thấp dành cho nhân viên
Làm Kỹ thuật viên dịch vụ thực địa thường là một nghề nghiệp có nhiều phần thưởng, nhưng quản lý và thăng tiến nghề nghiệp tại Toshiba lại không được như mong muốn.
Đó là một công việc bán lẻ khá ổn...chỉ cần tuân thủ các quy tắc và tổ chức các sự kiện.