Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
- Overall responsible in achieving sell-out targets.
- Lead in ensuring quality, timeliness, and consistent execution in all channels across all retail touch points. Ensure flawless delivery of TCL Retail Projects.
- Overall Management and Leadership of the Retail Operations Team
- In-Store Communication and Displays
- Ensures execution of retail store guidelines.
- Distribution and Visibility Strategy. Develops retail index standards together with product managers in order to guide the sales team on distribution and visibility competitiveness.
- Monitor and ensure achievement of in-store share and display share targets per store.
- Responsible in monitoring key strategy segment.
- Sell-out Target Setting in detail per region/ per store
- Monitors & analyzes sell-out data. Maintains and analyzes critical sales & retail KPI scorecards/dashboard to understand trend.
- Develop optimal coverage plan/working plan for team
- Review / deliver feedback market information to the manager to improve performance per region
- RMCE meeting to align objective of team (Initiative, update status, market insight)
Yêu Cầu Công Việc
- Bachelor ‘s Degree and similar degree
- At least 2 years of experience in Retail management or Marketing or similar roles.
- Ability to persuade and negotiate, flexible and acumen in problem solving
- Dynamic, professional, proactive thinking and willing-to-learn spirit
- Fluently with Microsoft (Word, excel, power point)
- Can work with analysing data
- Can handle work pressure and know how to prioritise the assigned tasks
- Good at communication (English/Chinese)
- Hard-working, diligent, agile
Thông tin khác
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Không chỉ là đồ định hình đó là giấc mơ của hàng triệu phụ nữ Việt. Trong sự bão hoà của ngành thời trang rộng lớn với vô vàn “ ông to, bà lớn”, Feelsy xuất hiện như một bông hoa nhỏ độc và lạ nhưng lại cực kỳ thu hút. Mang đến giới mộ điều không phải sản phẩm thông thường, mà mỗi đường nét, mỗi thiết kế, mỗi kết câu lại ẩn chứa bên trong những công dụng khác nhau. Feelsy biến những ước mơ về một vóc dáng hoàn mỹ chỉ trong một sản phẩm thời trang.
Chính sách bảo hiểm
- Được tham gia BHXH, BHTN, BHYT, …. theo luật bảo hiểm theo quy định của pháp luật Nhà Nước
Các hoạt động ngoại khóa
- Tổ chức các hoạt động thể thao: bóng đá, bóng chuyển, ….
- Tổ chức các bữa tiệc party, các sự kiện
- Du lịch hàng năm
- Team building ngoài trời
- Hoạt động tập thể: company trip, teambuilding hàng năm
Lịch sử thành lập
- Thành lập năm 2011
Mission
-
Đội ngũ Feelsy thấu hiểu khách hàng, và làm việc một cách nghiêm túc mang đến thị trường sản phẩm chất lượng và phù hợp. Mỗi sản phẩm khắc phục nỗi đau của khách hàng. Với thông điệp: “Là phụ nữ hãy biết yêu thương chính bản thân mình”, giúp cho nửa kia của thế giới có thể tự tin và luôn xinh đẹp.