Việc làm Star Concord Việt Nam

Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty TNHH Star Concord (Việt Nam)
Chuyên viên Phát triển kinh doanh & Chăm sóc Khách hàng - Logistics Customer Service
Star Concord Việt Nam
50 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 2
Hết hạn ứng tuyển
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 2
Thông tin cơ bản
Mức lương: 13.5 - 16 triệu
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 31/05/2024
Hạn nộp hồ sơ: 30/06/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 3 - 5 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Đồng phục
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Phụ cấp thâm niên
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

LÀM VIỆC TẠI QUẬN 7, HCM (Ứng viên vui lòng cân nhắc cẩn thận khoảng cách làm việc trước khi ứng tuyển)

BỘ PHẬN: CS VIP hoặc NMT CS

  • CS VIP Department
  1. Building information channels so that customers can easily access information about the company, product features, prices, payment methods...
  2. Clues receive all information about customer complaints, give directions for handling, submit to GD for comments and discussions at the HOD
  3. Build the relationships with the existing customers and potential customers.
  4. Provide product/service knowledge to present to our customer.
  5. Plan to visit VIP customers + Visit customer with sales
  6. Organize measurement of customer satisfaction level 2 times / year. Report the results to GD, find out the causes of bad customer reviews, unsatisfactory customer, propose improvement solutions.
  7. Follow up Sales Lead and overseas agent project shipment.
  8. Review lost customer and qualified customers weekly.
  9. Customer Card of VIP with Precaution. – Check and update Quotation to customer monthly – work on service contact with customer – Follow with Accounting Dept if customer late on paymen
  • NMT CS Department
  1. Handle and develop Nomination customer
  2. Handle the DDU/DDP/DAP case inquiry of Sales
  3. Check and arrange the schedule, collect booking note
  4. Input booking information & customer profile & make sure the remark info is correct and updated
  5. Daily handling, review shipment record, analyses the shipment status to Supervisor & Agent
  6. To coordinate with Overseas Agents for trouble cases and dispute
  7. Update buying rate on every 5th and 25th
  8. Sending the CONSOL sailing schedule of next month to agent & it at the end of month
  9. To control A/R and order risk with the accounting department. Monitor and ensure that Agent make prompt payment
  10. Develop WCA/JC agent (assist CONSOL team to negotiate the terms with agent)
  11. Sales Lead data organize, send, and follow up
  12. Assist Operation Team to organize the calling data of Nomination customer
  13. For the Nomination CS who cannot complete the designated targets, will need to assist Operation Team to do other tasks based on the instruction of HOD/GM

Yêu Cầu Công Việc

  • Have at least 3 years of experience in Customer Service or Sales in Logistics industry (other industry are NOT accepted)
  • English Good or Chinese (Prefer)
  • Good communication, presentation and negotiation skills 
  • Highly self-motivated, self-confident
  • Ability to work quickly and efficiently under pressure condition
  • Adequate computer skills - MS Office

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Cao đẳng
  • Phụ cấp khác:

    Year – End Bonus based on Performance, Bonus for special occasions, Monthly birthday party
    Retain Bonus
    Language Allowance (English / Chinese)
    Management Allowance (for Assistant Supervisor, Supervisor, Manager...)

  • Thời gian thử việc: 2 months
  • Cơ hội huấn luyện: Intensive training sessions and on-the-job training plan regarding professional skills and logistics industry knowledge
  • Độ tuổi: 25 - 35
  • Thời gian làm việc: Monday ~ Friday: 8:00 ~ 17:00 + Saturday: 8:00 ~ 12:00
  • Phúc lợi:

    Gross salary + bonus + commission
    Annual team building activities, Performance review once per Year
    Social, Health and Unemployment Insurance as Labor Law
    Private Insurance and Annual Health Check for staff with at least 1 year's service

  • Ngày nghỉ: 14 annual leaves
  • Lương: 13,5 Tr - 16 Tr VND
Khu vực
Báo cáo

Công Ty TNHH Star Concord (Việt Nam)
Star Concord Việt Nam Xem trang công ty
Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:
Broadway D, 152 Nguyễn Lương Bằng, Tân Phú, District 7, Ho Chi Minh City

Trong năm 2015, Tập đoàn Pacific Star tự hào thành lập đơn vị mới nhất của Tập đoàn – Công ty TNHH Star Concord (Việt Nam) tại Việt Nam. Công ty TNHH Star Concord (Việt Nam) hoạt động dựa trên sự kết hợp giữa chuyên môn và sự am hiểu về lĩnh vực logistics, chúng tôi hoàn toàn có thể cạnh tranh với các doanh nghiệp trong nước và thích ứng với nền kinh tế năng động thông qua quá trình học hỏi và am hiểu những yêu cầu và mong muốn của khách hàng....

  • Vận tải đường biển đang là thế mạnh của chúng tôi, chúng tôi có thể cung cấp dịch vụ vận chuyển cho cả hàng FCL và LCL, dịch vụ giao hàng tận nơi, …
  • Chúng tôi cũng cung cấp các dịch vụ vận chuyển bằng đường hàng không như giao nhận hàng, kho vận, thủ tục hải quan,…

Những nghề phổ biến tại Star Concord Việt Nam

Bạn làm việc tại Star Concord Việt Nam? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Star Concord Việt Nam

Star Concord Việt Nam

Click để đánh giá