Mô tả công việc
- Online sale management
- To develop and mornitor key performance indicators ( Orders, Sales, Stock, price, .....)
- Assign, guide and supervise staff for planning, implementing and evaluating the results to ensure that all activities are operated well and on schedule.
- Oversee the resolution of any arising issues orders, system, app
- To work with related department for product content, promotion program & Media supprt for sale online promoting.
- Synthesize, analyze and report business results by program, week, month, quarter.
- To Understand online market, sale strend and customer behavior to provide suitable products for increasing sales.
- Make the sale plan base on MD's plan, Operation Plan to achieve the target
- Analyze customer complaints to come up with solutions to bring customers satisfaction
- Propose plans to improve department, survey competitor & consumer shopping behavior - Cash Management
- Ensure money and documents are collected in full, exactly, on time and according to the process
- Provide solutions to ensure that debts and receivable documents are tracked in a timely manner to limit losses - Manpower management
- Plan Monthly Division’s duty roster and manpower schedule
- Make solution for sufficient manpower during business in ad-hoc situations
- Identify and reduce unnecessary tasks to increase staff productivity
- Take part in recruitment & selection activities for Division’s staffing
- Motivate, training and develop staff in order to encourage their professional development
- Identify potential staff for succession planning purposes
- Build and promote team work spirit - Expense control
- Provide solutions to optimize resources and increase productivities
- Provide tools to optimize delivery costs
- Focast and make the guidance for tool and equipment for reasonable using - Other duties
- Opening & closing Store
- Monitor all activities in store to ensure that store work as normal
- Other tasks or responsibilities as assigned by Store Manager
Yêu cầu công việc
- University degree
- Prefer 3 years experience as the same position
- Good communication skill
- Good command of verbal English
- Teamwork skill: Actively promote team work
- Leadership: Acting leadership by example
- Computer literate: Word, Excel, Powerpoint
Quyền lợi được hưởng
- Professional working environment, dynamic.
- Opportunities for advancement and career development
- Competitive salary and benefits.
- Participate in full social insurance, health insurance, and unemployment insurance according to the Labor Law.
- Training and capacity development program.
- Discount on purchases at AEON supermarket system.
- Health care insurance, Teambuilding, exciting Trade Union activities
Là Công ty hàng đầu của Việt Nam cung cấp dịch vụ Bảo An chuyên môn hóa về con người kết hợp với thiết bị kỹ thuật hiên đại nhất, T&T cam kết đồng hành và bảo vệ quyền lợi của Khách hàng với sự tận tâm và chuyên nghiệp.Xã hội càng phát triển, diễn biến an ninh trật tự phức tạp hơn, tỷ lệ các vụ trộm cắp, phạm pháp, cháy nổ và các sự cố cũng tăng theo. Vì thế Nhu cầu an ninh an toàn chung cũng tăng lên. Đặc biệt tại nơi tập trung đông người như các Tòa nhà, Trung Tâm Thương Mại, Siêu Thị, Bệnh viện, Nhà máy, khu biệt thự, các sự kiện lớn. Đáp ứng lại nhu cầu trên, cùng với niềm đam mê nghề nghiệp sau nhiều năm gắn bó và được sự tin tưởng đầu tư của các cổ đông lớn . Công Ty TNHH Tập Đoàn Bảo An T&T ra đời.