Mô tả công việc
- Receive documents and requests from the Authority (Industrial Park Management Board, departments,etc). Notify the Board of Directors, propose a plan, and execute it to completion.
- Renew, amend, or complete the Company's legal documents upon request: business license, construction permit, work permit, etc.
- Monitor and prepare periodic reports on occupational safety, environmental conditions, fire prevention and fighting, etc.
- Draft documents, reports... as per directives and send them to the relevant departments.
- Regularly update the internal database.
- Prepare internal company activities such as Team Building, Company Birthday Party, Year-End Party, etc.
- Translate and interpret English/French - Vietnamese, the director is French.
- Some other administrative tasks involved include arranging transportation, hotels, phones, welcoming clients and partners, etc.
Yêu cầu công việc
- Female - Under 30 years old
- Bachelor's Degree - Major in Economics, Business Administration
- Minimum 3 years of experience in a similar position
-Fluent in English and office package
- SpeakFrench is an advantage
- Organizational, coordination, and problem-solving skills
- Good communication skills, honesty, sociability, enthusiasm, and proactivity in work
- Ability to multitask
- Serious, careful, meticulous in work
Quyền lợi được hưởng
- Laptop
- Insurance
- Travel
- Allowances
- Uniform
- Healthcare
- Training
- 13e month salary, Bonus (if any)
- Annual salary review
- Sport club
Thực Phẩm Cuộc Sống luôn khẳng định tên tuổi của mình bằng chất lượng dịch vụ cũng như sự đa dạng của các sản phẩm được sản xuất đảm bảo Vệ sinh an toàn thực phẩm, đảm bảo chất lượng theo tiêu chuẩn Châu Âu.
Với định hướng phát triển chuyên nghiệp chúng tôi không ngừng đổi mới, hiệu quả hoá và nâng cao chất lượng sản phẩm dịch vụ phù hợp nhu cầu của khách hàng và đối tác cùng với mục tiêu phấn đấu trở thành công ty hàng đầu trong lĩnh vực sản xuất và phân phối thực phẩm tươi sống, đồ xông khói.