Mô tả công việc
As an Administration Staff, your tasks are the following:
- Support manager to prepare the budget and forecast for administration costs
- Audit the cleaning activities
- Oversee the weekly car usage schedule
- Ensure that the drivers are following handbook rules
- Monitor and prepare payments for car rental costs for subcontractors including Grab and taxi.
- Monitor and prepare payments for car-related expenses for drivers.
- Monitor and make payment for car insurance policies.
- Monitor drivers both internal and external
* Other tasks: Complete other assignments requested by managers
Yêu cầu công việc
To be successful in this role you bring:
Education: Business administration, English language and relevant majors
Experience: Preferable experiences in service desk & scheduling, office administration
English communication is required
Quyền lợi được hưởng
Here at Damen, we realize supporting and managing many talented individuals is of great essence. We understand that the key to success is to find the right person for the right job. That’s why we continually invest in your development. Damen offers you:
- A dynamic international working environment focusing on technology and innovation;
- A competitive salary;
- Holiday bonus, Tet bonus, quarter bonus;
- Monthly fuel allowance;
- 24/7 insurance + health insurance for employee and spouse
- Social insurance
- Business trip allowance (if any);
- Continuous focus on professional and personal development through training programs.
Thực Phẩm Cuộc Sống luôn khẳng định tên tuổi của mình bằng chất lượng dịch vụ cũng như sự đa dạng của các sản phẩm được sản xuất đảm bảo Vệ sinh an toàn thực phẩm, đảm bảo chất lượng theo tiêu chuẩn Châu Âu.
Với định hướng phát triển chuyên nghiệp chúng tôi không ngừng đổi mới, hiệu quả hoá và nâng cao chất lượng sản phẩm dịch vụ phù hợp nhu cầu của khách hàng và đối tác cùng với mục tiêu phấn đấu trở thành công ty hàng đầu trong lĩnh vực sản xuất và phân phối thực phẩm tươi sống, đồ xông khói.