- 1 position for North (Hanoi)
- 1 position for Central (Danang)
- 1 position for HCM
JOB PURPOSES
Regional Market Execution Manager are advocates of change, and work to enable HVNs transformational journey. This includes new RTC (TPS, commercial processes & competencies, routing efficiency and effectiveness and strategy execution)
- Assess BU's operative effectiveness vs. defined new WOW by RTC strategy.
- Assess Sales Team's Capabilities & Competencies RTC Competency and Skills Framework
- Identify GAPs and design a "Enabler Development Plan" in each BU aligned to strategic intent of HVN and agreed with HOS.
- Drive the transformation & change management process in each BU by ensuring that there is:
- A clear and agreed plan between BU and RTC Head.
- An adoption of the new WOW.
- Makes new WOW stick.
- Constantly assesses change adoption, identifies gaps and blockers, and triggers actions with functional teams to drive adoption.
- Identify and address BUs and employees' concerns regarding Transformation & Change - They facilitate the interaction between Sales Teams and Functional Teams to make sure that the agreed transformational is executed by the BU.
- Ensure that every commercial role has a Capabilities / Competencies improvement plan.
- Certify readiness of Sales Team to effectively perform their job.
- Facilitate the implementation of transformation together with BU's SLT (RCMs / ASMs)
- Mitigate the risks of conflicts among initiatives / projects to be implemented in each BU.
JOB ACCOUNTABILITIES
- Define a transformational plan for each BU
- Assess transformational readiness in each BU
- Ensures readiness for transformation
- Execute Capabilities Development plan in each BU
- Design and/or implement a Change Management planJOB REQUIREMENTS
- Bachelor degree in Economics/Business Administration or related
- 3 years of operative commercial experience
- Project Management
- Change Management
- Strong communication & stakeholder management
- Problem Solving/Decision taking:
- Resilience and Adaptability
- Functional competencies: Customer Centricity, Route to Market Strategy & Understanding, Channel & Customer- Development, Distributor Development, Revenue & Profit Growth Management, Sales Performance Management, Selling & - Negotiation, Excellence in Execution.Chăm sóc sức khoẻ
Private health insurance for employee and dependents
Nghỉ phép có lương
18 days of annual leave
Căn-tin
Canteen
Phát Nghĩa được thành lập 2003, trải qua hơn 18 năm xây dựng và phát triển, luôn mong muốn mang lại những giá trị bền vững cho khách hàng và góp phần phát triển nền chăn nuôi hiện đại tại Việt Nam.
Phát Nghĩa không chỉ cung cấp con giống, thiết bị mà còn mang đến cho doanh nghiệp, chủ trang trại những công nghệ tiên tiến cùng sự tư vấn cho thích hợp với từng mục đích sử dụng.
Phát Nghĩa luôn cam kết chất lượng quốc tế, tối ưu hóa các giải pháp chăn nuôi với mô hình hiện đại, giải quyết bài toán chi phí, nhân công và giúp tiết kiệm thời gian.
Chính sách bảo hiểm
- Tham gia BHXH, BHTN, BHYT,.. đầy đủ khi ký hợp đồng chính thức;
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch
- Team building
- Party
- Dã ngoại
Lịch sử thành lập
-
Phát Nghĩa được thành lập 2003, trải qua hơn 18 năm xây dựng và phát triển, luôn mong muốn mang lại những giá trị bền vững cho khách hàng và góp phần phát triển nền chăn nuôi hiện đại tại Việt Nam.
Mission
- Phát Nghĩa tìm kiếm những ứng viên tiềm năng, yêu thích ngành chăn nuôi và mong muốn tạo đến những điều mới mẻ cho chính công việc của mình.