Công Ty Thương Mại Dịch Vụ Kỹ Thuật Nông Nghiệp Phát Nghĩa

Hồ Chí Minh
200 - 500 nhân viên
Đã xác minh

Việc làm Công Ty Thương Mại Dịch Vụ Kỹ Thuật Nông Nghiệp Phát Nghĩa

Cập nhật 03/10/2024 11:10
Tìm thấy 4 việc làm đang tuyển dụng
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Trên 4000 USD
Chức vụ: Quản lý
Ngày đăng tuyển: 24/06/2024
Hạn nộp hồ sơ: 24/07/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Địa điểm làm việc: Đồng Nai
Mô tả Công việc
The Operations Manager for Chain Stores is responsible for overseeing the day-to-day operations of multiple store locations within a designated region. This role ensures that each store operates efficiently and profitably, delivering high standards of customer service, and achieving sales and profitability targets. The Operations Manager works closely with store managers to implement company policies, strategies, and objectives.
Key Responsibilities: Manage operation of around 30 - 60 stores.
1. Operational Oversight:
Ensure all stores in the chain comply with company policies and procedures.
Conduct regular store visits to monitor performance and ensure operational standards are maintained.
Address and resolve operational issues promptly and efficiently..
2. Sales and Profitability:
Develop and implement strategies to achieve sales targets and increase profitability across all stores.
Analyze sales reports and financial data to identify trends and areas for improvement.
Work with store managers to implement promotional activities and optimize product displays.
3. Staff Management:
Recruit, train, and develop store managers and staff to maintain high performance and morale.
Conduct performance reviews and provide constructive feedback to store managers.
Foster a positive and inclusive work environment.
4. Customer Service:
Ensure exceptional customer service standards are consistently met in all stores.
Handle customer complaints and escalations in a professional and timely manner.
5. Inventory and Supply Chain Management:
Monitor inventory levels to ensure optimal stock levels in each store.
Coordinate with the supply chain team to manage stock replenishment and distribution.
Implement loss prevention measures to minimize shrinkage and theft.
6. Compliance and Safety:
Ensure all stores comply with health, safety, and legal regulations.
Conduct regular audits to ensure adherence to company policies and standards.
Address any compliance or safety issues immediately.
7. Budget Management:
Prepare and manage operational budgets for each store.
Monitor expenses and implement cost-saving measures where possible.
Report on financial performance and budget adherence.
8. Strategic Planning:
Contribute to the development of long-term operational strategies for the chain.
Identify opportunities for expansion and growth within the region.
Stay informed about industry trends and competitor activities.Yêu Cầu Công Việc
1. Bachelor's degree in logistics, supply chain management, business administration, or a related field.
2. Effective communication skills, both verbal and written English
3. Strong leadership and team management skills.
4. Excellent communication and interpersonal abilities.
5. Proven track record of achieving sales targets and improving operational efficiencies.
6. Proficiency in MS Office and retail management software.Chế độ bảo hiểm
Du Lịch
Phụ cấp
Đồng phục
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Tăng lương
Nghỉ phép năm
Khu vực
Báo cáo

Công Ty TNHH Thương Mại Dịch Vụ Kỹ Thuật Nông Nghiệp Phát Nghĩa
Công Ty Thương Mại Dịch Vụ Kỹ Thuật Nông Nghiệp Phát Nghĩa Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
798 Trường Sa, Phường 14, Quận 3, Thành phố Hồ Chí Minh

 Phát Nghĩa được thành lập 2003, trải qua hơn 18 năm xây dựng và phát triển, luôn mong muốn mang lại những giá trị bền vững cho khách hàng và góp phần phát triển nền chăn nuôi hiện đại tại Việt Nam.

Phát Nghĩa không chỉ cung cấp con giống, thiết bị mà còn mang đến cho doanh nghiệp, chủ trang trại những công nghệ tiên tiến cùng sự tư vấn cho thích hợp với từng mục đích sử dụng.

Phát Nghĩa luôn cam kết chất lượng quốc tế, tối ưu hóa các giải pháp chăn nuôi với mô hình hiện đại, giải quyết bài toán chi phí, nhân công và giúp tiết kiệm thời gian.

Chính sách bảo hiểm

  • Tham gia BHXH, BHTN, BHYT,.. đầy đủ khi ký hợp đồng chính thức;

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch 
  • Team building
  • Party
  • Dã ngoại

Lịch sử thành lập

  •  Phát Nghĩa được thành lập 2003, trải qua hơn 18 năm xây dựng và phát triển, luôn mong muốn mang lại những giá trị bền vững cho khách hàng và góp phần phát triển nền chăn nuôi hiện đại tại Việt Nam.

Mission

  • Phát Nghĩa tìm kiếm những ứng viên tiềm năng, yêu thích ngành chăn nuôi và mong muốn tạo đến những điều mới mẻ cho chính công việc của mình. 

Những nghề phổ biến tại Công Ty Thương Mại Dịch Vụ Kỹ Thuật Nông Nghiệp Phát Nghĩa

Bạn làm việc tại Công Ty Thương Mại Dịch Vụ Kỹ Thuật Nông Nghiệp Phát Nghĩa? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Công Ty Thương Mại Dịch Vụ Kỹ Thuật Nông Nghiệp Phát Nghĩa

Công Ty Thương Mại Dịch Vụ Kỹ Thuật Nông Nghiệp Phát Nghĩa

Click để đánh giá