1. Operation management
- To manage the Sales & Operation team to handle online orders in daily basis to complete all orders in time with effective quality of work.
- To develop & train online sales team about process, flow, order monitoring, customer service, etc....
- To monitor order processing process, delivering services and handle return, refund, exchange requests from customers properly.
- Coordinate with related departments (Merchandising, Operation, warehouse, Transport, Accounting...) to deliver company's products to customers effectively & efficiently.
- Make verbal or written daily, monthly reports related to sales e-commerce.
2. Customers service
- Manage customer enquiry for all on-line channels with fast & appropriate response
- Escalate of all problems/complains to assure they are satisfactory resolved
- Update all related issues regarding the orders for further coordinating with customer
- Analyze customer's trend, comment, feedback and report
- Cross check with order status cancellation from delivery suppliers provide call to customers if need
3. Improvement
- Observe and listen to problems from the store to give solutions quickly
- Survey competitors & make a report to compare the weak point & strong point so as to improve next time
- Apply technology in operating to increase productivity
- Improve picking and packing process so as to speed up orders processing
4. Support
- Support the store when there are problems related to online sales: product, system and operation
- As a connection between HQ & stores to help the store achieve goals
- Support to clearly explain the problems in the procedure so that the store always does it right
- Call support from HQ & other department to support Omni in peaktimeYêu Cầu Công Việc
College/University degree
Ability to work well in a fast-paced environment
Can-do attitude & good problem solving skills
Strong teamwork & interpersonal skillsLaptop
Chế độ bảo hiểm
Du Lịch
Phụ cấp
Xe đưa đón
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Tăng lương
Công tác phí
Phụ cấp thâm niên
Nghỉ phép năm
CLB thể thao
Phát Nghĩa được thành lập 2003, trải qua hơn 18 năm xây dựng và phát triển, luôn mong muốn mang lại những giá trị bền vững cho khách hàng và góp phần phát triển nền chăn nuôi hiện đại tại Việt Nam.
Phát Nghĩa không chỉ cung cấp con giống, thiết bị mà còn mang đến cho doanh nghiệp, chủ trang trại những công nghệ tiên tiến cùng sự tư vấn cho thích hợp với từng mục đích sử dụng.
Phát Nghĩa luôn cam kết chất lượng quốc tế, tối ưu hóa các giải pháp chăn nuôi với mô hình hiện đại, giải quyết bài toán chi phí, nhân công và giúp tiết kiệm thời gian.
Chính sách bảo hiểm
- Tham gia BHXH, BHTN, BHYT,.. đầy đủ khi ký hợp đồng chính thức;
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch
- Team building
- Party
- Dã ngoại
Lịch sử thành lập
-
Phát Nghĩa được thành lập 2003, trải qua hơn 18 năm xây dựng và phát triển, luôn mong muốn mang lại những giá trị bền vững cho khách hàng và góp phần phát triển nền chăn nuôi hiện đại tại Việt Nam.
Mission
- Phát Nghĩa tìm kiếm những ứng viên tiềm năng, yêu thích ngành chăn nuôi và mong muốn tạo đến những điều mới mẻ cho chính công việc của mình.