Mô tả công việc
Summary:
The Residence Manager is responsible for the planning, developing and articulation of corporate goals; He/she plans, develops and establishes policies and objectives of the organization in accordance with Board directives and corporation charter.
Responsibilities:
1. Effectively communicates corporate goals to appropriate internal and external personnel.
2. Confers with departmental heads to formulate strategy and policies, plan objectives and establish responsibilities and procedures for attaining objectives.
3. Directs and coordinates the formulation of financial programs to provide funding for new projects, to maximize returns on investments and to increase productivity.
4. Evaluates performance of executives for compliance with established policies and objectives.
5. Ensures the organization’s compliance with legislations such as Companies Act, Land Titles etc.
6. Liaises with the relevant authorities, including Land Titles Registry, URA etc.
7. Acts as chequeen signatory jointly with the Chief Executive Officer or Financial Controller.
Quyền lợi được hưởng
• 16 paid days on leave per year
• Full insurance regime under current labor law, plus Premium health care insurance ( insurance)
• Salary review once per year (for promotion & market adjust purposes)
• 13th -month salary
• Professional training and personnel activities organized periodically
• Career development opportunities at internal organizations
• Other modes of Vietnam Labor law
Yêu cầu công việc
1. Degree in Business Administration
2. Experience:
At least eleven years of relevant experience in a similar capacity, with 5 years in the property development or management environment.
3. Competencies:
- Managerial Knowledge in the Hospitality Industry.
- Excellent spokenand written English.
- Knowledge of foreign languages preferred.
4. Personal attributes:
Confident, Visionary, Outgoing personality, Possess leadership capabilities, Respectable.
Yêu cầu hồ sơ
• Updated resume (CV)
• A latest photo
• Identification and other relevant degrees/ qualifications.
• Health certificate
Phát Nghĩa được thành lập 2003, trải qua hơn 18 năm xây dựng và phát triển, luôn mong muốn mang lại những giá trị bền vững cho khách hàng và góp phần phát triển nền chăn nuôi hiện đại tại Việt Nam.
Phát Nghĩa không chỉ cung cấp con giống, thiết bị mà còn mang đến cho doanh nghiệp, chủ trang trại những công nghệ tiên tiến cùng sự tư vấn cho thích hợp với từng mục đích sử dụng.
Phát Nghĩa luôn cam kết chất lượng quốc tế, tối ưu hóa các giải pháp chăn nuôi với mô hình hiện đại, giải quyết bài toán chi phí, nhân công và giúp tiết kiệm thời gian.
Chính sách bảo hiểm
- Tham gia BHXH, BHTN, BHYT,.. đầy đủ khi ký hợp đồng chính thức;
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch
- Team building
- Party
- Dã ngoại
Lịch sử thành lập
-
Phát Nghĩa được thành lập 2003, trải qua hơn 18 năm xây dựng và phát triển, luôn mong muốn mang lại những giá trị bền vững cho khách hàng và góp phần phát triển nền chăn nuôi hiện đại tại Việt Nam.
Mission
- Phát Nghĩa tìm kiếm những ứng viên tiềm năng, yêu thích ngành chăn nuôi và mong muốn tạo đến những điều mới mẻ cho chính công việc của mình.