Job Summary
We are looking for a highly qualified and experienced MT Planning Senior Supervisor. This position will: a) Ensure deadlines are met for tasks such as checking orders, submitting schemes, notifying SCT b) Implement and monitor supermarket business activities (activation, promotion) c) Check the implementation of targets according to the total MT plan and by account, by category d) Manage inventory status, production plan, update new product listing status e) Go to the market to check OOS, committed listed prices, promotional activities of Masan and competitors
Job Responsibilities
- Monitor daily sales and inventory update reports
- Weekly meet with the Production Department, work with SO and be responsible for the goods supplied, dispatched to MT and update important information quickly to Accounts
- Weekly monitor and review the progress of new listings at Accounts (HSCB, sample goods, price list, masterdata), support working with Departments to respond to HSCB listings if any
- Draft and sign monthly CTKM schemes, opening, sampling, adhoc, register SCT/BCT of MT's programs according to the responsible product line according to the required deadline
- Manage the List of Products in the responsible product line currently trading at the supermarket (CBCL files, price list, master data), provide to SUP/KAM when needed. Proactively work with the Marketing Department on new CBCL files before the expiration date of 3 months
- Ensure 100% of the planning department's reports are updated periodically weekly (listing progress, sell out goods), monthly (onpost promotion, activation of supermarkets), competitor reports (price, promotion, market share, % contract, % investment) as required
- Go to the market, update OOS, committed listing price, company's promotional activities at supermarkets and competitors
- Meet and work with MKT, TRD on new product launch plans at (propose investment budget, implement product launch plan, supervise the implementation of product launch activities at supermarkets)
- MS Office
- Business English
- Analysis & Forecasting
- Budget Management
- Inspiring and Motivating Others
- Market, Consumer & Category Understanding
- Negotiation & Persuasion
- Tech-savvy
- Sales & product/solution consulting
- Consumer Centricity
- Innovation
- Ownership
- Passion for winning
- Purposeful Leadership
- Business Acumen
- Learning Agility
- Dealing With Ambiguity
- Vision & Strategy
- Talent Catalyst
- Leading The Change
- Integrity & Trust
- Stakeholder Management
- Collaboration
- Planning
- Problem Solving
- Result Driven
- Bachelors in Business Administration or Economics
Công ty TNHH Thương Mại SIV là công ty đại diện của hãng Straumann Thụy Sỹ - một Tập đoàn dẫn đầu trên thế giới về lĩnh vực Implant nha khoa, có trụ sở chính tại Basel – Thụy Sĩ với hơn 2400 nhân viên hoạt động trên 70 quốc gia. Thương hiệu Implants Straumann đã được nghiên cứu và phát triển trên 60 năm qua và dẫn đầu thế giới về chất lượng sản phẩm tốt nhất thông qua những nghiên cứu cũng như dịch vụ chăm sóc khách hàng. Thông qua các đổi mới tiên phong, chúng tôi đã biến chuyển việc điều trị nhanh hơn, thời gian lành thương ngắn hơn và kết quả tốt hơn. Cùng với các bác sĩ hàng đầu trên toàn thế giới, Straumann đã nghiên cứu hiệu quả lâm sàng của implant SLActive® trong các điều kiện y khoa và các quy trình điều trị khó khăn nhất để chứng minh khả năng lành thương xuất sắc của công nghệ xử lý bề mặt SLActive® đối với ngay cả những bệnh nhân tiểu đường. Trải qua hơn 5 năm phát triển tại thị trường Việt Nam, Implants Straumann đã tạo được sự uy tín và tin dùng của hầu hết tất cả các bệnh viện chuyên ngành Răng Hàm Mặt và hầu hết các bác sĩ Nha khoa nổi tiếng tại Việt Nam. Bên cạnh đó, công ty còn phối hợp tổ chức các lớp học đào tạo liên kết với các trường Đại học Y Dược TPHCM, Đại học Y Phạm Ngọc Thạch, Đại học Y Hà Nội, Đại học Y Cần Thơ và các trường Đại học Y khác trên khắp các tỉnh thành.