Thương mại và giao nhận vận tải quốc tế Trang Huy

Hà Nội
25 - 100 nhân viên
Đã xác minh

Việc làm Thương mại và giao nhận vận tải quốc tế Trang Huy

Tìm thấy 7 việc làm đang tuyển dụng
Công ty TNHH Thương mại và giao nhận vận tải quốc tế Trang Huy
Internal Control Financial Reporting Manager
Thương mại và giao nhận vận tải quốc tế Trang Huy
18 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 19
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 19
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Quản lý
Ngày đăng tuyển: 22/07/2024
Hạn nộp hồ sơ: 31/08/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 5 - 7 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Phụ cấp
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Công tác phí
  • Phụ cấp thâm niên
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

  • Responsibility 1: Cooperating with external consultant to roll out KSOX project: coordinate with other teams/departments involving with this project; review the requirement and provide the required document, sample and walkthrough; review the summary of process description, flowcharts and validate with relevant team/department in the company.

- Provide documents for external consultant to review;

- Supervise and support external consultant in working on KSOX project;

- Review and assess the results deliver from external consultant;

- Coordinate with other teams/departments related to the project to complete the project. (review requirements and provide documents to the consultant organization, review flowcharts, assess the practicality of the consultant's documents, and work with relevant departments...).

  • Responsibility 2: Understanding the entity level control and process level control throughout company; validate and launch the internal control process/ flowchart implied by groups into company. Guiding the relevant team/department in the company in applying these control processes.
  • Responsibility 3: Performing the process level assessment periodically; Identify control deficiencies and make recommendations to improve the efficiency of control design and the control operational effectiveness. Following up strictly with the relevant departments on the control improvements and/or remediation.
  • Responsibility 4: Providing expert technical, business, and analytical support to execute compliance activity for KSOX, including driving project plan and maintaining key control testing and audit procedures for related departments. Support relevant departments on responding to external auditor ICFR periodically.
  • Responsibility 5: Do other allocation task assigned by ICFR Senior Manager and Finance Director related to ICFR work

- Periodic/ unscheduled reports from the direct management, Finance Director;

- Other requests from the direct management, Finance Director.

Yêu Cầu Công Việc

- Academic Level: Bachelor or higher degree is plus

- Major: Finance, Accounting, Auditing

- Qualifications/specialize: Certified Internal Auditor (CIA), Certified Public Accountant (CPA), The Association of Chartered Certified Accountants (ACCA), and/or Certified Information System Auditor (CISA) is plus.

- Expertise:

+ Knowledge of audit practices, tools, techniques, concepts, and trends;

+ Overall knowledge of IT control environment and financial reporting system.

+ Understanding the field of operation of Company;

+ Knowledge of accounting, arising economic operations, regulations and working principles in accounting positions.

- Necessary skills:

+ Advanced skillful using office tools and system (Word, PowerPoint, Excel, SAP...);

+  Effectively organize and manage work, completing tasks by deadlines;

+ Strong problem-solving skills, time management skill;

+ Ability to work effectively with a wide variety of people in individual and group settings.

- Other requirements:

+ Can work well under high pressure;

+ Ready to work overtime and business travel (if any);

+ Ability to work in groups;

+ Strong written and verbal communication skills

Địa điểm làm việc

Hồ Chí Minh
469 Nguyễn Hữu Thọ, Tân Hưng, Quận 7, Hồ Chí Minh

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: 30 - 40
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo
Công ty TNHH Thương mại và giao nhận vận tải quốc tế Trang Huy
Thương mại và giao nhận vận tải quốc tế Trang Huy Xem trang công ty
Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:
129 đường Phạm Văn Đồng, Quận Bắc Từ Liêm, TP Hà Nội

Công ty TNHH TM & GNVT Quốc tế Trang Huy thành lập ngày 23/04/2011
Với phương châm: "Quản trị theo mục tiêu: chất lượng - hiệu quả - phát triển" và không ngừng nâng cao trình độ đội ngũ cán bộ nhân viên, trang thiết bị... với các lĩnh vực kinh doanh cốt lõi:+Vận tải hàng hóa bằng đường bộ, đường thủy, đường không, đường sắt nội địa và quốc tế. +Vận chuyển thi công và lắp đặt máy móc, thiết bị, hàng hóa siêu trường siêu trọng, hàng công trình, hàng dự án ... +Đại lý môi giới tàu. +Kinh doanh kho bãi. +Khai thuê hải quan. +Thu gom hàng lẻ, hàng rời. +Dịch vụ thủ tục hải quan, xuất nhập khẩu.  Trang Huy Logistics luôn chào đón những viên ưu tú, tiềm năng ra nhập.

Chính sách bảo hiểm 

  • Được hưởng chính sách bảo hiểm xã hội, bảo hiểm y tế, bảo hiểm thất nghiệp,….

Các hoạt động ngoại khóa 

  • Chế độ phúc lợi tốt,
  • du lịch,
  • team building hàng năm.

Lịch sử thành lập 

  • Công ty TNHH TM & GNVT Quốc tế Trang Huy thành lập ngày 23/04/2011

Mission

  • Công ty Trang Huy đã không ngừng phát triển để cung cấp dịch vụ vận chuyển tốt nhất đến quý khách hàng. Với phương châm: “Uy tín - Năng lực - Hiệu quả - Tiến Độ - Tiết kiệm - Sáng tạo”

Những nghề phổ biến tại Thương mại và giao nhận vận tải quốc tế Trang Huy

Bạn làm việc tại Thương mại và giao nhận vận tải quốc tế Trang Huy? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Thương mại và giao nhận vận tải quốc tế Trang Huy

Thương mại và giao nhận vận tải quốc tế Trang Huy

Click để đánh giá