Thương mại và giao nhận vận tải quốc tế Trang Huy

Hà Nội
25 - 100 nhân viên
Đã xác minh

Việc làm Thương mại và giao nhận vận tải quốc tế Trang Huy

Tìm thấy 7 việc làm đang tuyển dụng
Công ty TNHH Thương mại và giao nhận vận tải quốc tế Trang Huy
Business Analyst Associate
Thương mại và giao nhận vận tải quốc tế Trang Huy
18 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 1
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 1
Thông tin cơ bản
Mức lương: 15 - 18 triệu
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 13/08/2024
Hạn nộp hồ sơ: 13/09/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Địa điểm làm việc: Hà Nội
Mô tả Công việc
KEY RESPONSIBILITIES
Gather business and system requirements from end users;
Communicate with users to clarify any unclear information about the business requirements;
Assist users and work with development team or vendor to define requirements, suggest ideas, and provide solutions;
Quickly absorb and understand domain knowledge;
Document the project operations (URD, SRS) in Vietnamese;
Study, propose new features (as well as improvements/ enhancements) for software;
Be actively involved in the complete project lifecycle, from requirements analysis to final delivery.
BENEFITS
13th-month salary, fixed bonuses, and incentives under business policies;
Having incentive policy for employees learning courses at SAPP;
Using modern software to decrease work papers, thereby focusing on professional development
(HubSpot, Base.vn, BaseHRM, E-contract);
Working in a young atmosphere with 90% Gen Z, which is energetic and creative, with various connection activities (travel, company birthday);
A clear promotion roadmap, wage increases and an evaluation system for promotions;
Paying social insurance according to state regulations;
Working time: 8 hours from Monday to Friday.
Gather business and system requirements from end users;
Communicate with users to clarify any unclear information about the business requirements;
Assist users and work with development team or vendor to define requirements, suggest ideas, and provide solutions;
Quickly absorb and understand domain knowledge;
Document the project operations (URD, SRS) in Vietnamese;
Study, propose new features (as well as improvements/ enhancements) for software;
Be actively involved in the complete project lifecycle, from requirements analysis to final delivery.
13th-month salary, fixed bonuses, and incentives under business policies;
Having incentive policy for employees learning courses at SAPP;
Using modern software to decrease work papers, thereby focusing on professional development
(HubSpot, Base.vn, BaseHRM, E-contract);
Working in a young atmosphere with 90% Gen Z, which is energetic and creative, with various connection activities (travel, company birthday);
A clear promotion roadmap, wage increases and an evaluation system for promotions;
Paying social insurance according to state regulations;
Working time: 8 hours from Monday to Friday.Yêu Cầu Công Việc
Graduating from universities with major in Computer Science, Engineering, Information Technology, Business, or a related field;
Minimum 2 years of business analysis related experience in software development projects;
Ability to translate business requirements into clear and concise user stories with acceptance criteria;
Strong communication and collaboration skills, with the ability to work effectively with cross-functional teams and build strong relationships with stakeholders;
Exceptional feature specification, requirements, and product documentation skills;
Demonstrated ability to prioritize and manage multiple projects simultaneously;
Experience in gathering and analyzing customer feedback to enhance products;
Have strong experience in UML design and data modeling and good knowledge of UX, BACCM, SRS...;
Experience in CRM (HubSpot), LMS (Learning Management System), edTech, Fintech system is a plus;
Analyzing & testing experience in software development life cycle is preferred.Laptop
Chế độ bảo hiểm
Du Lịch
Phụ cấp
Đồng phục
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Tăng lương
Công tác phí
Phụ cấp thâm niên
Nghỉ phép năm
Khu vực
Báo cáo
Công ty TNHH Thương mại và giao nhận vận tải quốc tế Trang Huy
Thương mại và giao nhận vận tải quốc tế Trang Huy Xem trang công ty
Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:
129 đường Phạm Văn Đồng, Quận Bắc Từ Liêm, TP Hà Nội

Công ty TNHH TM & GNVT Quốc tế Trang Huy thành lập ngày 23/04/2011
Với phương châm: "Quản trị theo mục tiêu: chất lượng - hiệu quả - phát triển" và không ngừng nâng cao trình độ đội ngũ cán bộ nhân viên, trang thiết bị... với các lĩnh vực kinh doanh cốt lõi:+Vận tải hàng hóa bằng đường bộ, đường thủy, đường không, đường sắt nội địa và quốc tế. +Vận chuyển thi công và lắp đặt máy móc, thiết bị, hàng hóa siêu trường siêu trọng, hàng công trình, hàng dự án ... +Đại lý môi giới tàu. +Kinh doanh kho bãi. +Khai thuê hải quan. +Thu gom hàng lẻ, hàng rời. +Dịch vụ thủ tục hải quan, xuất nhập khẩu.  Trang Huy Logistics luôn chào đón những viên ưu tú, tiềm năng ra nhập.

Chính sách bảo hiểm 

  • Được hưởng chính sách bảo hiểm xã hội, bảo hiểm y tế, bảo hiểm thất nghiệp,….

Các hoạt động ngoại khóa 

  • Chế độ phúc lợi tốt,
  • du lịch,
  • team building hàng năm.

Lịch sử thành lập 

  • Công ty TNHH TM & GNVT Quốc tế Trang Huy thành lập ngày 23/04/2011

Mission

  • Công ty Trang Huy đã không ngừng phát triển để cung cấp dịch vụ vận chuyển tốt nhất đến quý khách hàng. Với phương châm: “Uy tín - Năng lực - Hiệu quả - Tiến Độ - Tiết kiệm - Sáng tạo”

Những nghề phổ biến tại Thương mại và giao nhận vận tải quốc tế Trang Huy

Bạn làm việc tại Thương mại và giao nhận vận tải quốc tế Trang Huy? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Thương mại và giao nhận vận tải quốc tế Trang Huy

Thương mại và giao nhận vận tải quốc tế Trang Huy

Click để đánh giá