Việc làm Việt Kim Sài Gòn

Tìm thấy 2 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty TNHH Thương Mại Việt Kim Sài Gòn
Customer Service
Việt Kim Sài Gòn
15 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 24
Hết hạn ứng tuyển
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 24
Thông tin cơ bản
Mức lương: 10 - 15 triệu
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 03/07/2024
Hạn nộp hồ sơ: 03/08/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Trên 1 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Địa điểm làm việc: Hồ Chí Minh
:
1. Receive Customer's requests:
Receive requests and related documents from customers or overseas agents (service quotes, import / export procedures for goods, problem solving, document requests, Customs procedure advices, procedures for payment, etc.)
Check the conditions of performing services for customers.
Check the validity of documents, delivery conditions, and related costs to identify the payer and confirm payment. Or transfer to the BD sales section for a quotation.
Input shipment's information and services which provided to each customer in the control table.
2. Coordinate to carry out the plan according to customer requirements:
Planning to perform services as the request of customers and transfer information, operation request together with documents to the relevant business departments (if that department is not received) to coordinate the implementation following to the process and instructions.
Follow closely the schedule and update information, shipment status and arising problems (if any) to customers. Adjust the delivery / pick up plan appropriately according to actual situation.
Coordinate and corporate with the operation departments to solve arising issues related to the shipment, report to the management directly to give a suitable and timely solution advice. Follow up the results and if necessary, record, report as form, regulations and instructions.
3. Record revenue/cost and reports:
Record revenue/cost and make Debit note for Non-BUs charges for each shipment then send to Billing or IFF Department.
Coordinate with BID, FAD and BD Sales to follow and chase payment of customers to ensure payment on time.
Make reports on time as required
4. Others tasks required by the Line Manager::
University or higher, with priority in Economics, Foreign trade, Commerce
At least 1-year experience in logistics field
Proficiency at English communication
4. Core Competencies:
Teamwork skill
Communication skill
Customer Focus
Problem solving skill:
Competitive Salary Package
Commuting allowance
Opportunities to learn different aspect in the large international corporation
Trần Duy Ân
Công Ty TNHH Yusen Logistics (Việt Nam)
Khu vực
Báo cáo
Công Ty TNHH Thương Mại Việt Kim Sài Gòn
Việt Kim Sài Gòn Xem trang công ty
Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 3-4, Số 1039 Cách Mạng Tháng Tám, Phường 7, Quận Tân Bình,Thành phố Hồ Chí Minh

Công Ty TNHH Thương Mại Việt Kim Sài Gòn là công ty sản xuất và thương mại về vải thành phẩm cho may mặc - trụ sở chính tại Trung Quốc và 2 văn phòng đại diện tại TP. HCM và Hà Nội.

✔ Là đối tác uy tín của nhiều thương hiệu thời trang Việt Nam.
✔ Nhà cung ứng chủ lực cho các đại lý chợ Tân Bình và Soái Kình Lâm
✿ SẢN PHẨM THẾ MẠNH:
☩ Vải thời trang: Đũi nhăn, Tơ xước, Chiffon, Tằm ý, Linen, Vải áo dài,..
☩ Vải sơ mi từ chất liệu bamboo, tencel, cotton, modal, CVC,..
☩ Vải quần tây, kaki: TR, TRSP, 100%C,..
☩ Vải may đồ bộ: tole 2 da, tole, đũi,.. 

Chính sách bảo hiểm

  • Đóng BHXH theo quy định

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch 1 - 2 lần/năm

Lịch sử thành lập

  • Ngày bắt đầu hoạt động: 10/06/2017

Mission

Công ty Việt Kim đang đồng hành cùng với sự trưởng thành và phát triển của các thương hiệu nổi tiếng trong ngành thời trang Việt Nam, đáp ứng đầy đủ và đa dạng nhu cầu ngày càng cao của Khách hàng.

Những nghề phổ biến tại Việt Kim Sài Gòn

Bạn làm việc tại Việt Kim Sài Gòn? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Việt Kim Sài Gòn

Việt Kim Sài Gòn

Click để đánh giá