Việc làm Gimasys

Cập nhật 24/08/2024 17:08
Tìm thấy 7 việc làm đang tuyển dụng
Công ty TNHH Tích hợp Hệ thống quản lý Quốc tế (Gimasys)
Sales Manager (Education)_ TP. HCM
Gimasys 3.9★
24 đánh giá 48 việc làm 5 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Quản lý
Ngày đăng tuyển: 28/06/2024
Hạn nộp hồ sơ: 31/07/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 2 - 5 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Chế độ bảo hiểm
  • Đồng phục
  • Chế độ thưởng
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

JOB DESCRIPTION:

1. Planning and report

- Received KPI from BOM regards to monthly quarterly and yearly Sale activities.

- Regular reports of latest industry developments, trends, pricing indications and market insights.

- Establish a dynamic and healthy pipeline for Sales to ensure Company growth.

- Monthly, quarterly reports to BOM.

- Other tasks assigned by BOM

2. Training program and talent management

- Work with product directors to develop the training system.

- Develop Sales Tools to equip and assist sales personnel during selling activities.

- Train, develop, improve Selling Skills, Product Knowledge, and sales talent of all Center Managers, sale staffs.

- Review Center Managers (CM) and Staffs performance, motivate and promote quarterly.

3. New sales management

- Lead Sales Initiatives at a Country-wide level.

- Develop KPI for Center Manager and EC to ensure the profitability for the company while in compliance with company rules and regulations.

- Daily, weekly, and monthly sales and re-new planning.

- Monitor sales and re-new actual performance, conversion rate (App – Show - PT- Sales).

- Monitor all center managers to ensures final numbers are on target.

- Meet parents if any urgent issues arise that CM cannot handle.

- Present a sale seminar to parents.

4. Customer satisfaction

- Monitor center managers and care team in their customer care tasks to make sure the services are professional and follow KPI.

- Handle customers’ feedbacks/complaints if necessary.

Yêu Cầu Công Việc

WORKING REQUIREMENTS.

Qualifications:

-  University graduate major in Business Management or a related major.

-  At least 3 years experienced at management level

-  Understanding of local and foreign educational systems

-  Be able to work under pressure.

-  Working weekend and travel between districts. Skills:

-  Strategy planning skills

-  Good management skills

-  Strong sales and customer service focus

-  Excellent organizational skills

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: 25 - 35
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Số 137 Tô Hiệu, Phường Nghĩa Đô, Quận Cầu Giấy, Thành phố Hà Nội, Việt Nam

Thành lập từ năm 2004, với hơn 18 năm kinh nghiệm, Công ty TNHH Tích hợp Hệ thống quản lý Quốc tế (Gimasys) đã trở thành đối tác tin cậy và uy tín cho các dự án công nghệ thông tin, cung cấp các giải pháp chuyển đổi số cho doanh nghiệp.

Trên chặng đường phát triển của mình, Gimasys đã thiết lập mối quan hệ đối tác và trở thành nhà cung cấp hàng đầu của các Tập đoàn Công nghệ lớn trên Thế Giới, như Salesforce, Oracle, NetSuite và Google.

Với sự liên kết chặt chẽ này, Gimasys khẳng định luôn bắt kịp các xu hướng công nghệ mới nhất và luôn sẵn sàng đáp ứng các nhu cầu cải tiến của doanh nghiệp.


Review Gimasys

3.9
24 review

Những nghề phổ biến tại Gimasys

Bạn làm việc tại Gimasys? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Gimasys

Gimasys

Click để đánh giá