Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
JOB DESCRIPTION:
1. Planning and report
- Received KPI from BOM regards to monthly quarterly and yearly Sale activities.
- Regular reports of latest industry developments, trends, pricing indications and market insights.
- Establish a dynamic and healthy pipeline for Sales to ensure Company growth.
- Monthly, quarterly reports to BOM.
- Other tasks assigned by BOM
2. Training program and talent management
- Work with product directors to develop the training system.
- Develop Sales Tools to equip and assist sales personnel during selling activities.
- Train, develop, improve Selling Skills, Product Knowledge, and sales talent of all Center Managers, sale staffs.
- Review Center Managers (CM) and Staffs performance, motivate and promote quarterly.
3. New sales management
- Lead Sales Initiatives at a Country-wide level.
- Develop KPI for Center Manager and EC to ensure the profitability for the company while in compliance with company rules and regulations.
- Daily, weekly, and monthly sales and re-new planning.
- Monitor sales and re-new actual performance, conversion rate (App – Show - PT- Sales).
- Monitor all center managers to ensures final numbers are on target.
- Meet parents if any urgent issues arise that CM cannot handle.
- Present a sale seminar to parents.
4. Customer satisfaction
- Monitor center managers and care team in their customer care tasks to make sure the services are professional and follow KPI.
- Handle customers’ feedbacks/complaints if necessary.
Yêu Cầu Công Việc
WORKING REQUIREMENTS.
Qualifications:
- University graduate major in Business Management or a related major.
- At least 3 years experienced at management level
- Understanding of local and foreign educational systems
- Be able to work under pressure.
- Working weekend and travel between districts. Skills:
- Strategy planning skills
- Good management skills
- Strong sales and customer service focus
- Excellent organizational skills
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 25 - 35
- Lương: Cạnh tranh
Thành lập từ năm 2004, với hơn 18 năm kinh nghiệm, Công ty TNHH Tích hợp Hệ thống quản lý Quốc tế (Gimasys) đã trở thành đối tác tin cậy và uy tín cho các dự án công nghệ thông tin, cung cấp các giải pháp chuyển đổi số cho doanh nghiệp.
Trên chặng đường phát triển của mình, Gimasys đã thiết lập mối quan hệ đối tác và trở thành nhà cung cấp hàng đầu của các Tập đoàn Công nghệ lớn trên Thế Giới, như Salesforce, Oracle, NetSuite và Google.
Với sự liên kết chặt chẽ này, Gimasys khẳng định luôn bắt kịp các xu hướng công nghệ mới nhất và luôn sẵn sàng đáp ứng các nhu cầu cải tiến của doanh nghiệp.