Mô tả công việc
Identifies business opportunities by identifying prospects and evaluating their position in the industry (Mice and Leisure)
Researching and analyzing sales options.
Sells products by establishing contact and developing relationships with prospects; recommending solutions.
Maintains relationships with clients by providing support, information, and guidance;
Provides feedback of clients to direct supervisors/DOS/EAM and reacts with response on time.
Researches and recommends new opportunities;
Recommends profit and service improvements.
Identifies product improvements or new products by remaining current on industry trends, market activities, and competitors.
Maintains quality service by establishing and enforcing organization standards.
Maintains professional and technical knowledge by attending educational workshops; reviewing professional publications;
Establishes personal networks; benchmarking state-of-the-art practices; participating in professional societies.
Contributes to team effort by accomplishing related results as needed.
Makes weekly sales report/plan and monthly market overview by collecting, analyzing, and summarizing information
Composes proposals/contracts/confirmations to clients
Building up a good relationships with salespersons in Hanoi’s hotels.
Quyền lợi được hưởng
- Môi trường làm việc chuyên nghiệp, đẳng cấp.
- Cơ hội được đào tạo & phát triển sự nghiệp trong các Khách sạn/Resort Luxury mang dấu ấn tinh hoa Việt Nam.
- Thu nhập & chế độ đãi ngộ cực kỳ cạnh tranh:
• Mức lương hấp dẫn
• Đóng đầy đủ các chế độ bảo hiểm: BHXH, BHYT, BHTN, Bảo hiểm Chăm sóc sức khỏe PVI
- Thời gian làm việc: 44h/tuấn.
- Được hỗ trợ toàn bộ trang thiết bị, dụng cụ bảo hộ trong quá trình làm việc
- Và rất nhiều ưu đãi khác cho từng vị trí, sẽ được trao đổi cụ thể khi phỏng vấn.
Yêu cầu công việc
Experience in planning and implementing sales strategies.
Experience in customer relationship management.
Experience managing and directing a sales team.
Excellent written and verbal communication skills.
Dedication to providing great customer service.
Ability to lead a sale team
Yêu cầu hồ sơ
Nộp hồ sơ online trên web hoặc
Liên hệ Hotline & Zalo: 0978 822 671
Thành lập từ năm 2004, với hơn 18 năm kinh nghiệm, Công ty TNHH Tích hợp Hệ thống quản lý Quốc tế (Gimasys) đã trở thành đối tác tin cậy và uy tín cho các dự án công nghệ thông tin, cung cấp các giải pháp chuyển đổi số cho doanh nghiệp.
Trên chặng đường phát triển của mình, Gimasys đã thiết lập mối quan hệ đối tác và trở thành nhà cung cấp hàng đầu của các Tập đoàn Công nghệ lớn trên Thế Giới, như Salesforce, Oracle, NetSuite và Google.
Với sự liên kết chặt chẽ này, Gimasys khẳng định luôn bắt kịp các xu hướng công nghệ mới nhất và luôn sẵn sàng đáp ứng các nhu cầu cải tiến của doanh nghiệp.