CÔNG TY TNHH TIẾP THỊ ỨNG DỤNG THÔNG THÁI

Hồ Chí Minh
25 - 100 nhân viên
Đã xác minh

Việc làm CÔNG TY TNHH TIẾP THỊ ỨNG DỤNG THÔNG THÁI

Cập nhật 11/12/2024 16:51
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY TNHH TIẾP THỊ ỨNG DỤNG THÔNG THÁI
Production Shopfloor Planner
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 09/12/2024
Hạn nộp hồ sơ: 31/12/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 1 - 5 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Bình Dương

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Phụ cấp
  • Xe đưa đón
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

Core Responsibilities:


  • Create weekly production plans for Pre-Pack and Final Pack factories, optimizing SKUs.

  • Align production and shipment plans with factory schedules and KPIs.

  • Monitor output to ensure adherence to production sequences.

  • Adjust production plans as needed to align with the master plan in SAP.

  • Ensure production feasibility, machine utilization, and manpower balance.

  • Optimize the use of manpower, tools, and time to meet schedules.

  • Maintain a daily shop floor presence to address production issues.

  • Generate reports to suggest efficiency improvements and achieve KPIs.

  • Manage warehouse capacity and focus on short-term planning (2-3 weeks).

  • Prioritize production areas during issues, like labor or material shortages.

  • Advise Materials Planning and Warehouse on adjustments due to supply issues.

  • Follow up with partners on deviations affecting delivery (OTIF, Schedule Adherence).


Play your part in our team succeeding.

The Shop Floor Planner is crucial in planning the Flow of Finished Goods, ensuring smooth operations without affecting future plans.

Yêu Cầu Công Việc

Do you have what it takes?


 

  • College or University degree.

  • 2+ years in production planning and inventory analysis.

  • Experience working in shifts (day and night shifts), preferably in manufacturing.

  • Experience with SAP and MS Office (Excel).

  • Fast response and problem-solving skills.

  • Good interpersonal skills and positive attitude.

  • Willingness to travel as assigned (including overseas).

  • Proficiency in English (speaking and writing) for planning-related communication.


 

What’s in it for you?

Here are some of what to expect:
 

  • Family Care Leave – We offer enhanced paid leave options for those important times.
  • Insurances – All colleagues are covered by our life and disability insurance which provides protection and peace of mind.
  • Wellness – We want you to be your best self, so you'll have access to the Headspace App and lots of wellbeing initiatives and programmes run by local teams where you are based.
  • Colleague Discount – We know you'll love to build so from day 1 you will qualify for our generous colleague discount.
  • Bonus – We do our best work to succeed together. When goals are reached and if eligible, you'll be rewarded through our bonus scheme.
  • Your workplace – When you join the team you'll be assigned a primary workplace location i.e. one of our Offices, stores or factories. The hiring team will discuss the hybrid work policy and role eligibility with you during the recruitment process.
     

Children are our role models. Their curiosity, creativity and imagination inspire everything we do. We strive to create a diverse, dynamic and inclusive culture of play at the LEGO Group, where everyone feels safe, valued and they belong.


The LEGO Group is proud to be an equal opportunity employer. We are committed to equal employment opportunity and equal pay regardless of e.g. race, colour, religion, sex, national origin, sexual orientation, disability or gender identity.


The LEGO Group is fully committed to Children’s Rights and Child Wellbeing across the globe. Candidates offered positions with high engagement with children are required to take part in Child Safeguarding Background Screening, as a condition of the offer.


Thank you for sharing our global commitment to Children’s Rights.
Just imagine building your dream career.
Then make it real.

Địa điểm làm việc

Bình Dương
LEGO Manufacturing Vietnam, No.1 Road no.3, VSIP III, Hoi Nghia, Tan Uyen, Binh Duong, Vietnam

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Trung học
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

CÔNG TY TNHH TIẾP THỊ ỨNG DỤNG THÔNG THÁI
CÔNG TY TNHH TIẾP THỊ ỨNG DỤNG THÔNG THÁI Xem trang công ty
Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:
Lầu 6, tòa nhà ACM, số 96 Cao Thắng, Phường 4, Quận 3, HCM

Smart Applied Marketing được thành lập từ năm 2004. Chúng tôi khởi đầu công ty với một nhóm nhỏ, mang trong mình đam mê tạo nên sự khác biệt trong lĩnh vực sản xuất vật dụng quảng cáo (POSM). Từ những năm 2013, công ty bắt đầu mở rộng lĩnh vực kinh doanh sang mảng Activation và thực sự lấn sân sang Event từ năm 2015. Với bề dày kinh nghiệm trong lĩnh vực POSM và sự năng động trong 2 mảng Activation và Events, chúng tôi đã bước những bước tiến dài trong việc khẳng định vị thế công ty với những khách hàng lớn và uy tín như Unilever, Vinamilk, Samsung, Grab, GSK, Unicharm, Pepsi, Amway, CGV, v.v....

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
  • Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm 
  • Team building theo quý 
  • Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
  • Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..

Lịch sử thành lập

  •  Công ty được thành lập năm 2004

Mission

  • Với chính sách “Coi trọng và phát triển con người, trọng dụng nhân tài” Đại Phát luôn đón chào các tài năng đến làm việc tại công ty và cùng chung sức vì sự phát triển của Đại Phát.

Những nghề phổ biến tại CÔNG TY TNHH TIẾP THỊ ỨNG DỤNG THÔNG THÁI

Bạn làm việc tại CÔNG TY TNHH TIẾP THỊ ỨNG DỤNG THÔNG THÁI? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo CÔNG TY TNHH TIẾP THỊ ỨNG DỤNG THÔNG THÁI

CÔNG TY TNHH TIẾP THỊ ỨNG DỤNG THÔNG THÁI

Click để đánh giá