Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
Mô tả Công việc
Job Details
Position: Chinese speaking - Sales Assistant - Trading | Nhân viên hỗ trợ kinh doanh tiếng Trung - Thương mại
Job Code: 111819
- Working location: Ba Dinh district, Ha Noi
- Monthly Salary: 20,000,000~25,800,000VND
Responsibility
- Get forecasts from customers and arrange delivery on time based on customer requests.
- Get support from the administration to proceed with business by following internal rules.
- Train and supervise the young staff to maximize the team performance.
- Daily conversation with customers to adjust delivery timing and quantity and exchange information
- Report all the claims or any customer-related information to the Manager and General Manager.
- Get forecasts from molders on time and report to the Manager.
- Arrange delivery based on customer PO based on GM confirmation
- Arrange delivery following payment before delivery based on GM confirmation
- Input SAP correctly
- Input logistics expense.
- Make report of payment of agent commission to HQ and input into SAP.
- Other necessary duties assigned by the General Manager
Yêu Cầu Công Việc
Requirements
<Necessary Skill / Experience >
・Age: 25-35
・Gender: Any
・Education: Bachelor's Degree
・Language: Chinese - Business Level (equivalent HSK5 or HSK6) & English Conversational Level (For Internal Communication)
・Experience: At least 2 years of experience as a Sales Assistant/Delivery job in any industry
・Other:
- Good skills in Microsoft Offices, especially Excel.
- Team player who can also strategize, act, and execute independently
- Strong communication, and negotiation skills
<Preferable Skill / Experience>
・Good at English skill
・Experience in the plastic industry
・Good to have experience in a Japanese company; experience using delivery systems like SAP
NOTICE:
Only shortlisted candidates will be approached by RGF's consultant. Your resumes will be recorded in our system, and you will receive our Job Introduction Auto-email with suitable jobs in the coming time. Please check your email regularly to get our vacant job. Thanks so much!
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 25 - 35
- Lương: 20 Tr - 25,8 Tr VND
Công ty Cổ Phần Tin Học Mai Hoàng với đội ngũ chuyên viên tin học, năng động, nhiệt tình, giàu kinh nghiệm và năng lực chuyên môn. Ðội ngũ chuyên viên của Công ty gồm hơn 150 nguời, trong đó hơn 80% là các kỹ sư đã tốt nghiệp đại học chuyên ngành Ðiện tử - Tin học, Kinh tế, Kế toán... Trong số đó hơn 12 chuyên viên kỹ thuật của Công ty đã tham dự các khoá tu nghiệp với công nghệ tiên tiến của các nhà sản xuất hàng đầu trên thế giới, đặc biệt là các công nghệ ứng dụng trong việc phát triển hệ thống máy tính thông minh.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2002
Mission
Ngoài lực lượng các kỹ sư, chuyên viên nói trên, Công ty còn nhận được sự hỗ trợ chiến lược và vô cùng hiệu quả của các đối tác, các cộng tác viên, đặc biệt là sự hỗ trợ của các chuyên gia đầu ngành với các lĩnh vực công nghệ của các nhà cung cấp linh kiện, thiết bị cho Công ty.