Initiating, providing advice and directing research efforts on marketing and advertising methods for new or existing products or services with Airport marketing & management team Develops, plans campaigns to increase awareness of a company's products or services. Planning to find customers and exploit market via forms of new offering, extending relationship with potential customers, consolidate relationship with the existing customers. Negotiating contract specifications and terms with clients or other external parties. Other tasks assigned by Manager.Good attention to details, communications and self-presentation skills. Leadership skills, including motivation, goal-setting and project management Multitasking and time management skills that allow them to work on several campaigns at once Ability to make effective and efficient decisions when planning, scheduling and implementing campaigns A team player and self-motivated individual at the same time. At least 3- 5 years' experience in Advertising/Marketing or a related field. Have a good relationship and work regularly with government and airports to obtain permits.- Thời gian làm việc: Giờ hành chính, từ thứ 2 đến thứ 6 (nghỉ thứ 7, chủ nhật) - 12 ngày phép năm, thưởng Lễ Tết (theo quy định Công ty). - Được hưởng đầy đủ các chế độ dành cho người lao động theo quy định pháp luật hiện hành (BHYT, BHXH, BHTN...) Bảo Hiểm full lương. - Thưởng tháng lương thứ 13. - Tham gia các hoạt động, sự kiện của Công ty: team building, dã ngoại, du lịch, ... - Được hưởng chế độ ưu đãi khi mua sản phẩm của Công ty.