Việc làm TÜV Rheinland

Cập nhật 05/10/2024 21:19
Tìm thấy 18 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY TNHH TÜV RHEINLAND VIỆT NAM
IT Technical Support
TÜV Rheinland 3.2★
5 đánh giá 183 việc làm 20 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: 11 - 16 triệu
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 08/05/2023
Hạn nộp hồ sơ: 24/10/2024
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: 1 - 3 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Ho Chi Minh City

Chi tiết công việc

OVERVIEW
We are seeking a dedicated and knowledgeable Technical Support Specialist to join our team. The ideal candidate will have a strong technical background, excellent problem-solving skills, and a passion for assisting customers with their technical issues. As a Tech Support Specialist, you will play a critical role in providing effective technical support and maintaining customer satisfaction. You will be responsible for troubleshooting, diagnosing, and resolving various hardware and software-related problems.
ROLE AND RESPONSIBILITIES
  • Provide timely and accurate technical assistance to customers via various channels, including phone, email, and chat.
  • Troubleshoot and resolve hardware and software issues related to computer systems, software applications, networks, and peripherals.
  • Diagnose and resolve technical problems by gathering information, analyzing symptoms, and utilizing available resources and knowledge bases.
  • Analyze, troubleshoot, and resolve technical issues related to hardware, software, and network connectivity.
  • Research, diagnose, and recommend appropriate solutions or workarounds to customers.
  • Collaborate with internal teams to escalate complex issues and ensure timely resolution.
  • Using our dedicated system to set up an account, and then follow-up and make sure the account is set up successfully.
  • Monitor all activities by using our system.
  • Guide customers through step-by-step solutions, ensuring their understanding and satisfaction.
QUALIFICATIONS
  • Strong verbal and written skills in English.
  • University/College degree in information technology, computer science or any related fields.
  • Proven experience as a Tech Support Specialist or similar role.
  • Strong knowledge of computer hardware, software applications, operating systems, and network fundamentals.
  • Familiarity with common troubleshooting tools and remote support software.
  • Excellent problem-solving and analytical skills with the ability to prioritize and manage multiple tasks.
  • Strong customer service orientation and the ability to communicate technical concepts to non-technical individuals effectively.
  • Ability to work independently and collaboratively as part of a team.
BENEFITS
  • Work in a dynamic and flexible environment. (no dress code, pantry full of snacks and coffee)
  • Team building, Happy Hour every week.
  • Social insurance and annual leave based on the Vietnam Labour Code.
  • Incentive will be added based on employee’s performance.
  • 13th month bonus is provided based on performance.
WORKING TIME
Monday – Friday: From 13:00 - 22:00

Khu vực
Báo cáo

CÔNG TY TNHH TÜV RHEINLAND VIỆT NAM
TÜV Rheinland Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 5, Tòa nhà Anna, Công viên Phần mềm Quang Trung, Phường Tân Chánh Hiệp, Quận 12, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam

TÜV Rheinland là tổ chức quốc tế chứng nhận độc lập kiểm soát về kỳ thuật, an toàn với hơn 18.000 nhân viên, trụ sở chính tại CHLB Đức và 500 văn phòng tại 66 quốc gia được thành lập vào năm 1872. Tên ban đầu là Dampfkessel-Überwachungs-Verein (Hội kiểm soát nồi hơi nước),[2] Dịch vụ của TÜV Rheinland tập trung vào 6 lĩnh vực: dịch vụ kỹ thuật công nghiệp, giao thông vận tải, chất lượng và an toàn sản phẩm, chăm sóc cuộc sống, đào tạo - tư vấn và chứng nhận hệ thống quản lý.


Review TÜV Rheinland

3.2
5 review

Những nghề phổ biến tại TÜV Rheinland

Bạn làm việc tại TÜV Rheinland? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo TÜV Rheinland

TÜV Rheinland

Click để đánh giá