Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Marketing Manager - Luxury
United States National Coucil
12 việc làm
1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương:
Thỏa thuận
Chức vụ:
Nhân viên
Ngày đăng tuyển:
09/12/2024
Hạn nộp hồ sơ:
08/01/2025
Hình thức:
FULL_TIME
Kinh nghiệm:
2 - 3 năm
Số lượng:
1
Giới tính:
Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Phúc Lợi
Experience
MARKET & CONSUMER INSIGHT
- Máy tính xách tay
- Đồng phục
- Thưởng
- Chế độ nghỉ phép
- Develop a country strategy that leverages the international brand positioning while catering to the specific needs and priorities of the target market. This will contribute to the continued growth of the brand and foster a strong relationship with local consumers.
- Define the strategic orientations and the 3-year marketing plan for the category, monitor the portfolio (new launches, pillar products’ renewal and animation of core catalogue). This will ensure our brand remains competitive, adapts to market changes, and achieves sustainable growth.
- Implement new launches with a focus on intense consumer engagement, leveraging a localized marketing mix (IMC/360/Digital/Retail) and creating memorable brand experiences through brand events, store activations, and strategic partnership.
- Mobilise and collaborate with other departments (retail, merchadise, education, etc. ) and global team to build broader business strategy.
- Monitor the local adaptation of communication materials (imagery, digital, point of sale)
- Make recommendations to management on the category based on one’s expertise of the consumer, market and competitors.
- Own the brand patrimony, guarantee the brand identity: ensure that all actions are in line with the sense of purpose while nourishing the brand.
- Monitor the retail marketing strategy working hand-in-hand with the retail team, store manager and education/training team and monitor the proper implementation of retail materials (services, advice, etc.).
- Build, develop and manage a strong and talented team, train them and develop their expertise and know-how.
Experience
- At least 2 years of experience in brand/ marketing experiences at equivalent roles required in luxury retail industry
MARKET & CONSUMER INSIGHT
- Identify market drivers
- Translate trends and consumer knowledge into meaningful insights brand development.
- Build memorable brand experiences though brand event/ store activation.
- Obsess with driving footfall traffic to stores.
- Develop integrated campaigns that work.
- Integrate retail & shopper expertise.
- Deliver excellence with agility and rigor.
- Integrate sustainable, business consciousness.
- Creates collaboration for bigger success.
- Shares & leverages best practices.
- Excellent stakeholder management and leadership skills
- Entrepreneurial vision is critical. Identify creative opportunities and challenges; present strategic and creative solutions
- Business savvy
- Communication & problem-solving skills
- Customer-oriented
- University degree in Economics, Marketing, Business Administration, an MBA is a plus.
Khu vực
United States National Coucil
Xem trang công ty
Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:
50 Trương Định, Phường Võ Thị Sáu, Quận 3, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam
USNC Education Vietnam – một trong những tổ chức tư vấn du học hàng đầu hiện nay. Với sứ mệnh hỗ trợ học sinh, sinh viên Việt Nam tiếp cận nền giáo dục tiên tiến toàn cầu, USNC Education tự hào mang đến cơ hội học bổng lên đến 100% tại các trường đại học danh tiếng ở Mỹ, Anh, Úc, Canada và nhiều quốc gia khác.
Tại USNC Education, chúng tôi không chỉ giúp bạn chọn trường, mà còn đồng hành cùng bạn trên mỗi bước đi của hành trình du học, từ khâu nộp hồ sơ, xin visa, đến khi bạn đặt chân tới nước ngoài và bắt đầu hành trình học tập của mình. Với kinh nghiệm và sự tận tâm, chúng tôi cam kết mang đến một hành trình du học suôn sẻ và thành công cho mọi học viên.
Những nghề phổ biến tại United States National Coucil
Bạn làm việc tại United States National Coucil? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn
United States National Coucil
Click để đánh giá