Mô tả công việc
We are looking for an experienced and dedicated Sales Executive to build up our business activities.
The Assistant for the Cocoa Experiences Project will guide customers through engaging cocoa experiences and support B2B sales administration tasks. You'll share the story of Vietnamese chocolate, manage customer interactions, and ensure smooth order execution for B2B sales. Your role blends storytelling, customer service, and administrative tasks to create memorable experiences.
PRIMARY DUTIES
Host
• Act as the primary host, leading customers through engaging cocoa experiences.
• Share captivating stories about cocoa history, Vietnamese chocolate, and culture.
• Conduct mini-tours showcasing the cocoa journey from garden to kitchen, featuring interactive elements like chocolate tasting and making.
• Offer personalized guidance on signature chocolate product tastings.
• Promote products and services to enhance customer engagement and satisfaction.
• Deliver exceptional customer service to create memorable and meaningful experiences.
• Prepare and manage materials, tools, and props for cocoa experience sessions.
• Collaborate with internal teams to ensure smooth session preparation and execution.
Admin – Support B2B Channels
• Coordinate with sales, operations, and production to ensure smooth order execution.
• Manage order processing, delivery schedules, and packaging quality.
• Monitor stock availability for sales and demonstrations.
• Prepare and manage documents for orders, payments, and invoices; follow up with customers as needed.
• Maintain and update customer databases and internal records.
• Provide administrative support and assist with internal and external coordination
Quyền lợi được hưởng
‒ Salary: 8mil – 10mil (basic salary)
‒ Sales incentives monthly if reach the target
‒ 5 days per week
‒ SHUI in full, based on the gross salary
‒ Lunch allowance, parking allowance (depend on working location), birthday benefit.
‒ 12 days of annual leave + 01 leaving on the birthday
‒ Training opportunities
‒ Health insurance 24/7 after working 24 months continuously
‒ Annual salary review
‒ Yearly health check
‒ Yearly company trip (depend on business result)
Yêu cầu công việc
• Strong interest in cocoa, chocolate, and Vietnamese culture, with enthusiasm to learn and share this passion.
• Exceptional storytelling and communication abilities to engage and connect with customers in both Vietnamese and English.
• Previous customer-facing experience, preferably in hospitality, coffee, or bartending services.
• Highly organized, detail-oriented, and skilled in time management, with a proactive approach to problem-solving.
• Positive attitude, ability to thrive in a dynamic, fast-paced environment, and willingness to work flexible hours, including weekends and holidays.
• Proficiency in Microsoft Office and experience with administrative tasks.
• Collaborative and well-mannered, with the ability to build strong relationships with customers, partners, and team members.
Yêu cầu hồ sơ
Công Ty TNHH Vận Tải Và Tiếp Vận Toàn Cầu (Glotrans), có tên giao dịch là Global Logistics and Transport Company Limited, viết tắt là Glotrans, là một doanh nghiệp trẻ và năng động trong lĩnh vực vận chuyển hàng hóa.Ngay từ những năm đầu hoạt động, Glotrans đã phát triển nhanh chóng và tự hào trở thành một công ty cung cấp dịch vụ vận tải có uy tín tại Việt Nam, đóng góp một phần không nhỏ vào nền công nghiệp vận tải của Việt Nam.
Glotrans có được thành tích như trên là nhờ một tập thể lãnh đạo đoàn kết, đồng lòng, luôn lắng nghe, học hỏi, sáng tạo, cải tiến để tạo ra những sản phẩm tối ưu và đem lại lợi ích tốt nhất cho khách hàng một đội ngũ cán bộ, nhân viên năng động, có trình độ và kiến thức chuyên môn cao, gắn bó lâu dài với Công ty.Glotrans mong muốn trở thành đối tác tin cậy với tất cả các khách hàng và sẵn sàng hợp tác, liên doanh với các đối tác trong và ngoài nước trên cơ sở đảm bảo lợi ích của các bên.
.Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm cao cấp 100%
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2009
Mission
- Công ty Toàn Cầu là sợi liên kết giá trị nhất trong chuỗi cung ứng của khách hàng thông qua việc xác định đúng sản phẩm, đúng địa điểm, giá cả phù hợp, thời gian hợp lý và trong điều kiện thích hợp.
- Tầm nhìn của chúng tôi là xây dựng Công ty Toàn Cầu là công ty dẫn đầu trong việc cung cấp những giải pháp logistics sáng tạo, luôn vượt qua sự trông đợi của khách hàng.
- Chúng tôi luôn chủ trương tiêu chí tôn trọng lẫn nhau, ý thức chất lượng, cùng tham gia quản lý và minh bạch.
Review TN Vận Tải Và Tiếp Vận Toàn Cầu
Môi trường làm việc rất tích cực. Công ty đào tạo kĩ càng và nhiệt tình cho nhân viên. Anh chị đào tạo cũng rất tận tình chỉ bảo và chia sẻ các kinh nghiệm trong công việc.
Môi trường công ty khá dễ chịu, mọi người vui vẻ và thân thiện. Nhân viên trong công ty có sự gắn kết nhất định. Giờ trưa nói chuyện cũng rất chi là rôm rả nha.
Công ty đào tạo khá kĩ cho nhân viên và cho nhân viên trải nghiệm thực tế (incoterm, bộ chứng từ, đi kiểm hoá, đi ra cảng,..). Anh chị sẽ gửi thêm sách về kiến thức chuyên ngành để mình đọc.