Mô tả công việc
CORE COMPETENCIES / ROLES AND RESPONSIBILITIES
As a Executive Lounge Operative, together with your direct Supervisor, you are responsible for your department to deliver an excellent guest experience and follow Hilton standards.
You are the first point of contact for dealing with any general management related inquiries that arise within the hotel. The position predominately involves face-to-face contact with Guests and represents Senior-level hotel management in their absence. It is also the Management contact point for any hotel operational issues that arise that cannot be resolved by the department. You will be responsible for performing the following tasks to the highest standards:
• Provide food and beverage services to executive lounge guests, assisting the Executive Lounge Receptionist in welcoming guest, prepare welcome drink and cold tower for arrival guests
• Greet customers immediately with a friendly and sincere welcome, using a positive and clear speaking voice, listen to understand requests, respond with appropriate action and provide accurate information such on outlet hours, special VIP programs, events, etc.
• Ensure that the Executive Lounge equipment and systems are functioning at all times, and that the area is maintained in a clean, tidy and organized way.
• Receive special requests from guests and respond appropriately or forward requests to appropriate team members for decisions and actions
• Take on an active role in the team by being kind, cooperative, and helpful and never forgetting the person behind the guest.
• Handle food and beverages in a safe, hygienic and professional way, ensuring that all caution is taken when handling food and when cleaning in order to prevent sickness and contamination.
• Ensure that the day-to-day functions of the Executive Lounge are completed, including but not limited to checklists, set-ups for meal periods, daily requisitions, buffet and breakfast services, and replenishments.
• Carry out any other reasonable duties and responsibilities as assigned
Quyền lợi được hưởng
- Competitive salary (Attractive salary)
- Fully paid insurance regimes: social insurance, health insurance, unemployment insurance, health insurance
- Get job-related professional training, opportunities for advancement.
- Professional working environment with opportunity to learn and grow.
Yêu cầu công việc
• A certificate of English (from CEFR B2 or Toeic 455 or Ielts 5.0 and above)
• Fluency in other languages, Chinese, Korean, Japanese are preferable
• Previous experience working in management position in an luxury hotel environment
• Familiar with Property Management Systems; Opera system
Yêu cầu hồ sơ
VARD là một trong những nhà thiết kế và đóng tàu chuyên dụng lớn trên toàn cầu. Có trụ sở chính tại Na Uy và với khoảng 10.000 nhân viên, VARD vận hành tám cơ sở đóng tàu có vị trí chiến lược, trong đó có năm cơ sở ở Na Uy, hai ở Romania, một ở Brazil và một ở Việt Nam. Thông qua các công ty con chuyên biệt của mình, VARD phát triển các hệ thống điện và tự động hóa, thiết bị xử lý boong và các giải pháp chỗ ở cho tàu, đồng thời cung cấp các dịch vụ thiết kế và kỹ thuật cho ngành hàng hải toàn cầu.
Chính sách bảo hiểm
- Đóng BHXH theo quy định
Các hoạt động ngoại khóa
- Tham gia du lịch, sinh nhật, liên hoan, ..
Lịch sử thành lập
- Thành lập năm 2006 với trụ sở tại Vũng Tàu. Sau hơn 16 năm phát triển, nhà máy luôn tự hào là nơi quy tụ những nhân tài với hiệu suất làm việc cao cũng như đảm bảo an toàn lao động trong nhà máy.
Mission
Tầm nhìn: Đi đầu trong phát triển xanh và chuyển đổi công nghệ trong hoạt động hàng hải
Sứ mênh: Hỗ trợ hoạt động hàng hải bền vững
Giá trị cốt lõi:
- TINH THÔNG NGHỀ NGHIỆP Chúng tôi tự hào mang đến những sản phẩm và dịch vụ chất lượng cao
- TINH THẦN ĐỒNG ĐỘI Chúng tôi quan tâm đến cá nhân, đội nhóm và xã hội
- HƯỚNG TỚI KHÁCH HÀNG Sự hài lòng của khách hàng là trách nhiệm của mỗi chúng tôi