Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Xe đưa đón
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Assistant Customer Service Manager will be expected to perform the following tasks:
Support Customer Service Manager to leading customer service department in order to achieves customer service objectives by contributing customer service information and recommendations to strategic plans and reviews; preparing and completing action plans; implementing production, productivity, quality, and customer-service standards; resolving problems; completing audits; identifying customer service trends; determining system improvements; implementing change.
- Plans and implements after-sales services to maintain operating performance of goods purchased and to modify and improve services rendered.
- Work closely with production, planning, sales and marketing departments to proactively provide customers with needed information and to identify and respond to customer expectations.
- Improves customer service quality results by studying, evaluating, and re-designing processes; establishing and communicating service metrics; monitoring and analyzing results; implementing changes.
- Well understanding staff’s job requirement for back up:
- · Receive new sample request making PO from customer.
- · Send the sample shipping list to Planning for shipment
- · Dealing with any correspondence relevant to customers regarding orders, shipping, stock and enquiries.
- · Inputting orders for customers and ensuring orders are released and shipped within specified timeframe.
- · Receiving customers’ complaints/ inquiries and working closely with related departments to put it right and obtain customers satisfaction.
- · Preparing and sending reports regarding customers’ orders, shipments, accounts, etc, to the customer and sales department.
Yêu Cầu Công Việc
· Graduate level qualifications
· Excellent communication skills both verbal and written English
· Verbal & written Mandarin preferable (but not compulsory)
· At least one year experience in working and interfacing with ERP system
· Excellent computer skills; MS Office, Emails, ERP systems & databases
· Customer Service experience not essential, but useful
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 25 - 35
- Lương: Cạnh tranh
Nhà Phân Phối Thiết Bị Điện Tự Động Hóa Công Nghiệp
DACO là đơn vị số 1 tiên phong trong việc triển khai các dự án IOT – Smart Factory, Nhà máy thông minh với ứng dụng Công nghệ 4.0 với thương hiệu SEEACT:
• Các giải phát liên quan tới IOT, hệ thống quản lý sản xuất, quản lý trạng thái, quản lý năng suất, quản lý năng lượng, ...
• Các giải pháp liên quan đến Đèn loa còi báo hiệu trong nhà máy
• Các giải pháp liên quan tới màn hình cảm ứng điều khiển
• Các giải pháp liên quan tới máy in nhãn Barcode
• Các giải pháp cân điện tử …
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng đầy đủ các chế độ BHXH, BHYT… theo quy định của Pháp luật
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch Xuân - Hè, Team building 3-5 lần/năm, tiệc sinh nhật, ngày lễ, Year end party….
Lịch sử thành lập
- Ngày bắt đầu hoạt động: 30/06/2009
Mission
- MỤC TIÊU: Trở thành nhà cung cấp các sản phẩm Tự động hóa - Công nghiệp - Công nghệ - Thương mại Dịch vụ hàng đầu tại Việt Nam.
- TẦM NHÌN: Đưa SEEACT trở thành giải pháp tổng thể về SMART FACTORY tin cậy được Việt Nam và Thế giới công nhận
- Tại Daco, chúng tôi nỗ lực mang đến trải nghiệm thật sự hạnh phúc tới mỗi nhân viên của mình. Chào mừng bạn gia nhập ngôi nhà chung