Mô tả công việc
JOB OVERVIEW
To report to the Sales VP of Ashley Asia. Candidate needs to achieve these key objectives:
1. Assist Ashley Home Stores / Galleries / Dealers to achieve their yearly sales targets
2. Extensive Training will be provided to the Candidate in order for him to ensure out Ashley stores and galleries consistently meet Ashley retail benchmarks in:
- Sales Operation & Logistics
- Visual Merchandising
- Product Merchandising
- Marketing & Promotional Planning
DUTIES & MAIN RESPONSIBILITY
Sales Operation and Logistics
a. Understands how home furnishing retail works in your market for the middle segment customers and to assist Ashley Home Store owners to drive more throughput. To create Best-Sellers for each category: Upholstery, Dining Room, Bedroom and Motion. This involves having a good understanding about the competitive landscape, the retail pricing environment and how to track sales / consumer information.
b. To provide all necessary after-sales support to our Home Stores / Galleries / Dealers.
c. To train Ashley retail salespeople to have intimate knowledge of our products, inventory system, training aids, marketing plans, merchandising plans and etc.
d. To have good knowledge on warehousing, packing, handling and delivery of furniture in order to ensure timely replenishment of Ashley inventory in both shopfloors and warehouse(s).
Visual Merchandising
a. Ensure a high merchandising standard that conforms to Ashley benchmarks.
b. Work with Ashley’s retail partners to ensure Visual Displays drives Sales.
c. Work with individual store managers and supervisors to understand their needs, and how to create an enticing buying environment for consumers.
d. Ensure our stores are constantly upkeep, clean, properly arrange and well-coordinated with accessories that matches the furniture.
e. Ensure all POP materials are in the best visible locations and properly displayed.
Product Merchandising
a. Work with Ashley’s retail partners to analyze and understand the product assortment, and to have the confidence to push new designs as allocated to your market.
b. Work closely with US and China merchandise team for all matters pertaining to any new store or gallery opening in your market or in a market designated by your superior.
Marketing and Promotional Planning
a. Ensure the Ashley brand is constantly and correctly positioned, within the budget allocated by our Home Stores. Our brand name comes first and you have to use your initiative and creativity to help the customer’s marketing team to constantly engage the public.
b. Engage Ashley’s retail partners to consistently work on promotional and advertising plan throughout the year and to understand their promotional and festive periods.
c. To actively participate with our Retail Partners in understanding consumers’ preference and needs, such as material, color and accessories, in order to create more retail turns by matching what is available, incoming and outgoing models.
Yêu cầu công việc
Requirements:
· Position is open only for Local Vietnamese candidate or other nationalities.
· Minimum 3 years B2B experience, preferably in Furniture / Home Furnishings.
· Besides English, candidates should be conversant in the local language(s).
· Existing customer base and Extensive training will be provided.
· Travelling is expected (> 50%) and this Position is home-based. Candidate will be tasked to manage SEA regions
Profile of the candidate we are looking for:
· Business Acumen.
· Proven Salesmanship.
· Excellent Interpersonal relationships.
· Team Player.
· Ability to adapt fast to challenges.
Core Competencies that the candidate must possess:
· Integrity
· Drive & Dependability
· Empathy
Quyền lợi được hưởng
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Xe đưa đón
- Du lịch nước ngoài
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Công ty TNHH Kỹ Nghệ Gỗ Hoa Nét ( Wanek Furniture., LTD., ) 100% vốn đầu tư của Mỹ, thuộc tập đoàn ASHLEY là công ty nội thất hàng đầu thế giới. Công ty chuyên may bọc nệm ghế Sofa bằng Da, Vải và Nội thất. Công ty đã bắt đầu hoạt động tại Việt Nam từ năm 8/ 2008.
Hiện tại, công ty đang có 3 nhà máy và 1 trung tâm phân phối hoạt động tại Bình Dương với hơn 9.000 nhân sự. Kế hoạch tăng số lượng nhân viên lên đến 10.000 trong thời gian tới.
Wanek Furniture được thành lập tại Việt Nam vào năm 2008, đến nay đã mở rộng ra 4 địa điểm tại tỉnh Bình Dương với hơn 7.000 nhân viên.
Nội thất Wanek không chỉ mang đến cho nhân viên cơ hội làm việc trong môi trường làm việc quốc tế và chuyên nghiệp mà còn mang đến cho nhân viên một con đường sự nghiệp lâu dài, ổn định với những phúc lợi hấp dẫn.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2008
Mission
Hãy thực hiện bước tiếp theo trong sự nghiệp của bạn với tư cách là thành viên của đội ngũ tài năng của chúng tôi, cam kết mang lại chất lượng vượt trội và khả năng giao hàng vượt trội.
Review Kỹ Nghệ Gỗ Hoa Nét - Wanek Furniture
Nơi thích hợp cho làm việc nhóm từ công nhân đến cấp quản lý.
Wanek furniture cty lừa đảo vô trách nhiệm.
Nơi làm việc năng động.