Would you like the opportunity to work in building the future of Baker Hughes and of our society?
Would you like being responsible for selling real decarbonization solutions for real complex decarbonization projects?
Join our growing team
Our Climate Technology Solutions business provides industry-leading solutions to help decarbonizing the energy space.
We work with emitters, engineering companies, regulatory bodies, licensors and any of the relevant players to reduce carbon footprint and pioneer the digital transformation of the energy industry. From green & blue hydrogen to carbon capture, green & blue ammonia, clean power solutions, geothermal, energy storage, etc. Baker Hughes Climate Technology Solutions is always at the forefront of the energy decarbonization. Our sales team is growing fast and plays an increasingly strategic role in building customer relationships and support society in finding the best solutions to decarbonize.
Partner with the best
The Senior Sales Manager - APAC will be customer facing responsible for winning business in the new energy space in APAC.
As a Senior Sales Manager - APAC, you will be responsible for:
- Developing a solid pipeline of Clean Power projects in APAC .
- Transforming leads into orders. Deliver an ambitious order plan by managing complex commercial and technical sales processes through involving client and internal stakeholders. Be a deal maker into the clean power market.
- Positioning Baker Hughes as a critical partner for the microgrids, low-carbon power generation , waste heat recovery, and energy storage markets.
- Nurturing and building relationship with key players to provide them with Baker Hughes best Clean Power solution and technology.
- Leading sales creative solutions together with the product lines. In this job you will be empowered to think outside the box and sell solutions by creating partnerships for the best customer experience.
- Positioning Baker Hughes for critical pilot projects to promote the development and launch of new technology
- Working collaboratively with the various stakeholders in Baker Hughes in order to properly channel customer feedbacks as well as be the ambassador of Baker Hughes Clean Power Solutions.
- Staying close to industry and government trends and discovering the sources of project funding and identifying key partnerships and alliances to promote Baker Hughes' value position
Fuel your passion
To be successful in this role you will:
- Have education from an accredited university or college with 5+ years of experience
- Have the ability to take ownership, execute and shape results in a global-matrix organization
- Able to close complex deals / business agreements. Be a deal maker!
- Show knowledge of energy key technologies in Gas /Steam turbines, , hydrogen, power gen, etc.
- Have knowledge of clean power solutions like Geothermal , microgrid , Renewables , etc.
We recognize that everyone is different and that the way in which people want to work and deliver at their best is different for everyone too. In this role, we can offer the following flexible working patterns:
- Working flexible hours - flexing the times when you work in the day to help you fit everything in and work when you are the most productive
- Working remotely from home and available to travel 50% of the time
- This role is open for relocation
Dược sỹ Arinobu Fukuhara thành lập Shiseido sau một chuyến chu du từ châu Âu năm 1872, tại quận Ginza – trung tâm thời trang và văn hóa của Nhật Bản. Cái tên “Shiseido” thể hiện quyết tâm của nhà sáng lập nhằm tạo ra những giá trị mới sẽ có lợi cho người dân trong cuộc sống của họ.
Shiseido khởi nghiệp là một công ty dược phẩm đầu tiên ở Nhật Bản được xây dựng theo phong cách châu Âu, ở thời điểm mà các loại dược phẩm thảo mộc là mặt hàng bán rất chạy.
Chính sách bảo hiểm
- Được tham gia BHXH, BHTN, BHYT, …. theo luật bảo hiểm theo quy định của pháp luật Nhà Nước
Các hoạt động ngoại khóa
- Tổ chức các hoạt động thể thao: bóng đá, bóng chuyển, ….
- Tổ chức các bữa tiệc party, các sự kiện
- Du lịch hàng năm
- Team building ngoài trời
Lịch sử thành lập
- Thành lập năm 2009
Mission
- Ở tuổi 23 và là Trưởng Dược Sĩ Hải quân Nhật Bản, Arinobu đã cảm thấy không hài lòng với những loại thuốc có sẵn. Ông hợp tác với một số đồng nghiệp của mình và lên đường tìm kiếm một sự thay thế - một lối suy nghĩ khác về cách chăm sóc sức khỏe - mang phong cách phương Tây. Cảm hứng của họ rất cao quý: "Dùng mọi thứ và bất kỳ thứ gì tốt đẹp trên thế giới này và sử dụng chúng để tạo ra những điều mới mẻ."
- Hơn 140 năm sau, Shiseido tiếp tục hợp nhất các triết lý và đổi mới của phương Đông và phương Tây để cùng dẫn lối cho nguồn cảm hứng làm đẹp, đặc biệt là về vẻ đẹp tinh thần Nhật Bản đối với phụ nữ trên toàn cầu.
- Chúng tôi tin rằng vẻ đẹp có thể được tìm thấy ở mọi nơi, trong mọi thứ và ở mỗi người, và chúng tôi tin rằng vẻ đẹp sâu sắc hơn những gì chúng ta có thể dễ dàng nhìn thấy. Vẻ đẹp là xúc cảm được sẻ chia: nó đa dạng, và thống nhất. Khi chúng ta cảm thấy xinh đẹp và tự tin, chúng ta được truyền cảm hứng để tạo ra sự khác biệt tích cực với cuộc sống của tất cả mọi người. Bằng sự đồng cảm, vẻ đẹp là nguồn sức mạnh tối thượng của lòng tốt. Và vẻ đẹp thực sự được tạo ra bởi tâm huyết.
Review Shiseido VietNam
Văn hóa công ty tốt, ban lãnh đạo tốt, chuyên nghiệp, bữa trưa miễn phí và có nghỉ giai lao ngắn(ID)
Công ty chuyên nghiệp, thoải mái, linh hoạt và được thử nghiệm mẫu sản phẩm miễn phí (ID)
Họ thực sự thân thiện, vui tính, nhiệt tình