Mô tả công việc
Analyze Client’s request to come up with the right strategies, assign tasks to internal resources to develop services model and proposal.
Consolidate and produce business plans and review together with other business heads.
Build and maintain strong, long- lasting client relationships with clients to expand new projects.
Assist Directors and BODs to track and provide analytical reports on the development of strategic initiatives, financial performance and the market.
Involve in Proposal and Quotation making process.
Act as the primary point of contact for clients, ensuring high levels of customer satisfaction.
Other tasks as assigned by Division Director and BODs.
Develop and communicate strategic roadmap, corporate strategies and business strategies to relevant business units.
Analyze situations and identify needs of new and existing Client to propose Solutions.
Research and identify market trends and opportunities, collaborate with internal & external stakeholders to create New Service Model based on Market trend and New technology.
Design core solutions to address client’s business needs.
Study and localize Group’s Service Model to Vietnam Market.
Produce regular and ad- hoc research papers / reports on business development and market landscape.
Complete all reporting activities accurately and on time.
Research and develop various solutions to case studies and service models.
Educate stakeholders to understand the concept of TCV&039;s new services.
Join Client meeting with Sales/ Client Success team to gather and verify business needs, gather requirements and provide consultation to Client.
Yêu cầu công việc
Proficient Microsoft Office (Advanced Excel, Power Point).
Logical and critical thinking, Analytics skill, Market research, Attention to details, Problem solving, Technical Skills, Decision- Making Skills, Managerial Skills.
Fluent written and Spoken English (equivalent to IELTS 7.5).
Bachelor’s degree.
Familiar with B2B Global business environment.
Presentation, Negotiation and Persuasion Skills.
Experience in BA, Market research & Consulting (especially CX consulting, DX consulting, Management & Business Consulting) for at least 2 years.
Quyền lợi
Laptop, Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Phụ cấp, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Công tác phí, Nghỉ phép năm, CLB thể thao
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-12-18 00:45:02
Công ty Cổ phần Công nghệ eUp (eUp) là một Công ty Công nghệ hàng đầu tại Việt Nam trong lĩnh vực cung cấp Giải pháp Học tập. Tới nay, eUp đã cho ra mắt nhiều ứng dụng học tập được hàng triệu triệu người dùng tại Việt Nam và trên toàn Thế giới yêu thích và sử dụng hằng ngày như ứng dụng Từ điển tiếng Nhật Mazii; Từ vựng và Ngữ pháp HeyJapan (https://heyjapan.net/); Từ điển tiếng Trung Hanzii; Đọc báo TODAI; Luyện thi Migii,… và rất nhiều ứng dụng rất thiết thực dành cho các ngôn ngữ khác như tiếng Pháp; Tây Ban Nha;... Với hơn 7 năm trong ngành Công nghệ Giáo dục, eUp luôn nỗ lực không ngừng để thực hiện sứ mệnh giúp hàng triệu triệu người học tiếp cận với hệ thống giải pháp học tập đơn giản, thông minh và tiện ích hơn bao giờ hết.
Tầm nhìn: “Năm 2030 eUp sẽ trở thành Công ty Công nghệ hàng đầu trong lĩnh vực Giải pháp Học tập”. Sứ mệnh: “Đơn giản việc học và dạy. Tiếp bước, xây dựng ước mơ cho triệu triệu người vươn đến đỉnh cao tri thức”. Giá trị cốt lõi: “Tận tâm - Tinh thần đồng đội - Đổi mới và phát triển”. Tại eUp, từng thành viên luôn được sống với triết lý: “Muốn đi nhanh thì đi một mình. Muốn đi xa hãy đi cùng nhau”. Vì vậy, từng nhân sự tại eUp không chỉ được trao các cơ hội để tỏa sáng theo một cách riêng, mà còn được mài dũa để luôn sẵn sàng đương đầu với khó khăn và luôn say “Yes” với mọi vấn đề.