Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Front Office Manager - Renaissance Hoi An Resort & Spa
Fusion Original Saigon Centre
37 việc làm
2 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương:
Thỏa thuận
Chức vụ:
Giám Đốc, Phó Giám Đốc Bộ Phận/ Trưởng Phòng/ Tổ Trưởng
Ngày đăng tuyển:
27/11/2024
Hạn nộp hồ sơ:
31/12/2024
Hình thức:
Giờ hành chính
Kinh nghiệm:
Không yêu cầu
Số lượng:
1
Giới tính:
Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Thành Phố Hội An - Quảng Nam
Mô tả công việc
SUPPORTING MANAGEMENT OF FRONT DESK TEAM
- Utilizes interpersonal and communication skills to lead, influence, and encourage others; advocates sound financial/business decision making; demonstrates honesty/integrity; leads by example.
- Encourages and builds mutual trust, respect, and cooperation among team members.
- Supervises and manages employees. Managing all day-to-day operations.
- Ensures employee recognition is taking place on all shifts.
- Establishes and maintains open, collaborative relationships with employees.
- Manages day-to-day operations, ensuring the quality, standards and meeting the expectations of the customers on a daily basis.
- Handles complaints, settling disputes, and resolving grievances and conflicts, or otherwise negotiating with others.
- Strives to improve service performance.
- Participates in the development and implementation of corrective action plans based on review of comment cards and guest satisfac
- Emphasizes guest satisfaction during all departmental meetings and focuses on continuous improvement.
ENSURING EXCEPTIONAL CUSTOMER SERVICE
- Provides service that are above and beyond for customer satisfaction and retention.
- Improves service by communicating and assisting individuals to understand guest needs, providing guidance, feedback and individual coaching when needed.
- Serves as a role model to demonstrate appropriate behaviors.
- Handles guest problems and complaints effectively.
MANAGING PROJECTS AND POLICIES
- Implements the customer recognition/service program, communicating and ensuring the process.
- Ensures compliance with all Front Office policies, standards and procedures.
- Monitors adherence to all credit policies and procedures to reduce bad debts and rebates.
Quyền lợi được hưởng
- Attractive remuneration packages
- Competitive salary | 13th salary month
- 05 working days | 02 days off per week
- Uniforms and nutritious meals in shifts are provided by the Hotel | Free parking for motorbikes and cars
- Discounted rates apply when using services at properties
- Participating in ultimate phenomenal activities for employees
- National and international training courses
- Periodic health check | Accident insurance 24/7
- Opportunity to grow career at the most luxurious 5-star hotel group in the world.
Yêu cầu công việc
- Minimum 5 years experience in the guest services, front desk, or related professional area.
- BA from an accredited university in Hotel and Restaurant Management, Hospitality, Business Administration, or related major.
Yêu cầu hồ sơ
Contact Number +84 235 3753 333 - Ext: 2257: Ms. Tuyền
Khu vực
Fusion Original Saigon Centre
Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
65 Lê Lợi, Quận 1
Fusion sẽ ra mắt một thương hiệu mới, Fusion Originals, đưa ranh giới thiết kế đã trở thành đồng nghĩa với một cấp độ hoàn toàn mới. Màu sắc trầm ấm và những bức tranh tường đậm nét kết hợp hoàn hảo với đồ nội thất mang đến sự thể hiện hiện đại về yếu tố đáng kinh ngạc không có gì sánh bằng trong thành phố. Fusion Originals Sài Gòn Center sẽ nằm cách trung tâm mua sắm Takashimaya chỉ vài mét, gần các quán bar, nhà hàng, cửa hàng và bảo tàng. Khách sạn mới tọa lạc ở vị trí lý tưởng để du khách có thể trải nghiệm những điều thú vị nhất.
Những nghề phổ biến tại Fusion Original Saigon Centre
Bạn làm việc tại Fusion Original Saigon Centre? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn
Fusion Original Saigon Centre
Click để đánh giá