Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Contact Center Specialist (Chuyên viên Tổng đài Dịch vụ Khách hàng)
Fusion Original Saigon Centre
37 việc làm
1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương:
Thỏa thuận
Chức vụ:
Nhân viên
Ngày đăng tuyển:
15/12/2024
Hạn nộp hồ sơ:
14/01/2025
Hình thức:
FULL_TIME
Kinh nghiệm:
Không yêu cầu
Số lượng:
1
Giới tính:
Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Prudential’s purpose is to be partners for every life and protectors for every future. Our purpose encourages everything we do by creating a culture in which diversity is celebrated and inclusion assured, for our people, customers, and partners. We provide a platform for our people to do their best work and make an impact to the business, and we support our people’s career ambitions. We pledge to make Prudential a place where you can Connect, Grow, and Succeed.
Job Responsibilities
Job Requirements
Prudential is an equal opportunity employer. We provide equality of opportunity of benefits for all who apply and who perform work for our organisation irrespective of sex, race, age, ethnic origin, educational, social and cultural background, marital status, pregnancy and maternity, religion or belief, disability or part-time / fixed-term work, or any other status protected by applicable law. We encourage the same standards from our recruitment and third-party suppliers taking into account the context of grade, job and location. We also allow for reasonable adjustments to support people with individual physical or mental health requirements.
Job Responsibilities
- Answer calls and respond to emails/ website/ fanpage to handle customer inquiries. Conduct customer satisfaction survey.
- Provide customers with product and service information. Update existing customer information into system. Follow up with customer calls where necessary.
- Register and follow up customer complaints. Identify and escalate priority issues
- Document all call information according to standard operating procedures
- Complete call logs and follow quality assurance standard and produce call reports
- Others: to be assigned by the Line manager or Company’s management (if any)
Job Requirements
- Have experience contact Call Center
- Telephone communication skills
- Problem-solve skills
- Listening skills
Prudential is an equal opportunity employer. We provide equality of opportunity of benefits for all who apply and who perform work for our organisation irrespective of sex, race, age, ethnic origin, educational, social and cultural background, marital status, pregnancy and maternity, religion or belief, disability or part-time / fixed-term work, or any other status protected by applicable law. We encourage the same standards from our recruitment and third-party suppliers taking into account the context of grade, job and location. We also allow for reasonable adjustments to support people with individual physical or mental health requirements.
Khu vực
Fusion Original Saigon Centre
Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
65 Lê Lợi, Quận 1
Fusion sẽ ra mắt một thương hiệu mới, Fusion Originals, đưa ranh giới thiết kế đã trở thành đồng nghĩa với một cấp độ hoàn toàn mới. Màu sắc trầm ấm và những bức tranh tường đậm nét kết hợp hoàn hảo với đồ nội thất mang đến sự thể hiện hiện đại về yếu tố đáng kinh ngạc không có gì sánh bằng trong thành phố. Fusion Originals Sài Gòn Center sẽ nằm cách trung tâm mua sắm Takashimaya chỉ vài mét, gần các quán bar, nhà hàng, cửa hàng và bảo tàng. Khách sạn mới tọa lạc ở vị trí lý tưởng để du khách có thể trải nghiệm những điều thú vị nhất.
Những nghề phổ biến tại Fusion Original Saigon Centre
Bạn làm việc tại Fusion Original Saigon Centre? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn
Fusion Original Saigon Centre
Click để đánh giá