Mô tả công việc
- Greet and welcome guest of Building and Developer,
- Master the profession, build regulations, understand the Building to guide, answer questions from residents, customers ... of the building
- To be responsible for managing the lobby work such as: Answer the phone, transfer calls, receive messages, deliver letters and ensure that the recipient's address is correct, compose letters and parcels, arrange letter neatly and put it in the customer's mailbox, ensure that the reception area and the lobby are always clean, manage the Building Management's notices in the lobby,
- Manage incoming and outgoing faxes, storage when requested,
- Collect resident’s fees and pay them to the Project Accountant according to regulations (if any),
- Keep contact information to coordinate, support departments into the building operation,
- Always update and maintain all customer information (especially customer phone book) on the computer, accurately record customer signatures,
- Always improve knowledge about handling emergency situations in the building according to the process,
- Report directly the daily / weekly work of the Receptionist to the Direct Manager, Property Manager as prescribed.
Quyền lợi được hưởng
- Professional working environment
- Attractive Salary
- Good opportunity for promotion and advancement
- Training opportunity
Yêu cầu công việc
- High school degree or higher,
- Hospitality / tourism/ reception services available
- Proven work experience as a Receptionist, Customer Services or similar roles
- Intermediate to advanced skills with Microsoft Office Suite (e.g. Word, Excel, Outlook)
- Good listening, questioning and presentation skills. Know basic data analyss, able to write documents/ letters, read comprehension and properly implement the processes and related work instruction.
- Good verbal communication English
Yêu cầu hồ sơ
Hanoi Family Medical Practice Là nhà cung cấp dịch vụ y tế thuộc sở hữu vốn của nước ngoài đầu tiên tại Việt Nam, FMP ngay từ những ngày đầu thành lập năm 1995 đã đạt tiêu chuẩn quốc tế trong hệ thống y khoa.
FMP Hà Nội cung cấp dịch vụ y tế hàng đầu, tiêu chuẩn quốc tế, với đội ngũ y bác sĩ đa khoa từ khắp nơi trên thế giới, bao gồm Israel, Việt Nam, Mỹ, Canada, Nhật, Pháp, Thụy Điển, Venezuela và Philippines. Chúng tôi sở hữu những trang thiết bị và công cụ chẩn đoán hiện đại, chúng tôi cũng có thể cung cấp dịch vụ y tế và cấp cứu toàn diện trên toàn lãnh thổ Việt Nam tới người Việt, người nước ngoài và khách hàng công ty. Nền tảng của chúng tôi là kinh nghiệm chuyên môn cùng phương pháp tiếp cận chuyên nghiệp, chuẩn mực, bảo mật và nhân ái.
Chúng tôi cung cấp dịch vụ cấp cứu, thăm khám tại nhà theo yêu cầu, và thăm khám với bác sĩ đa khoa hoặc chuyên gia tư vấn cho khách hàng của chúng tôi, bao gồm nhiều quốc tịch, là người cư trú hay khách du lịch đến với Việt Nam.