Mô tả Công việc
-
Greet and welcome guests in a pleasant and professional manner
-
Provide excellence guest service, while having the ability to predict and exceed the guest’s needs and expectations.
-
Acknowledge the guest immediately when they approach the host stand.
-
Knowledgeable of all the properties amenities and services, have the ability to make suggestions to promote the property.
-
Seat guests systematically to meet the needs of servers and business volumes.Maximize the use of the facility and staffing.
-
Seat guests and present a clean menu.May be required to pull chairs for guests and/or arrange (slide) tables together for large parties.
-
Perform all side work as assigned.
-
Monitor the line to ensure assist with the control and flow of traffic at the door.
-
Keep the work environment clean and organized, free of clutter.
-
Collect the menus and discard any that are tattered, torn or dirty.
-
Assure a smooth transition during shift change, remain on duty in position until a replacement is present.
-
Ensure tables are properly set to start each shift.
-
Pick up any debris on the floor.
-
As the guest departs the outlet, thank them for dining with you and extend a sincere invitation to dine with us again.
-
Handle guest complaints immediately, involve management when needed.
-
Keeps supervision informed on a timely basis of any undue variance from expected results.
-
Must be able to meet the attendance guidelines of the job and adhere to departmental and company policies.
-
Must have the ability to be productive for long periods of time.
Yêu Cầu Công Việc
-
Vocational School Certificate is required.
-
Must present a well-groomed appearance, sweet smile.
-
Ability to communicate fluently in the local language of the workplace both verbally and nonverbally.Fluency in English and Chinese is preferred.
-
Well organized, multitask, detail oriented, problem solving.
-
Office Microsoft knowledge required.
-
Strong memorization skills
-
Professional telephone etiquette skills.
-
Must have the computer skills to be proficient in the reservation system.
-
Must be able to stand for the entire work shift.
-
Outgoing and gregarious to initiate and engage guests in conversations.
-
Must be able to work with minimal supervision, handle a fast-paced, busy, and somewhat stressful environment, and work under pressure and meet deadlines with particular attention to detail.
-
Must have the ability to respond to handle difficult or stressful situations with tact and diplomacy.
Thông tin khác
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Với ý tưởng tạo nên một vẻ đẹp huyền bí và những nét văn hóa độc đáo của di sản phố cổ Hà Nội, Hôtel du Lac đang trong thời kỳ thai nghén và sẽ là điểm đến lý tưởng để du khách có một kỳ nghỉ thư giãn, thoải mái cùng với dịch vụ đẳng cấp và những lựa chọn ăn uống tuyệt vời ngay tại trung tâm phố cổ Hà Nội. Mục tiêu đem lại sự tận hưởng sang trọng và thoải mái tối đa, chúng tôi sẽ mang đến cho bạn một kỳ nghỉ thật sự đáng nhớ khi trải nghiệm với Hôtel du Lac. Đến với Hôtel du Lac, bạn không chỉ đến nghỉ dưỡng tại một khách sạn, mà bạn đang về “ngôi nhà thứ hai” của chinh mình nhờ sự phục vụ tận tâm của đội ngũ nhân viên nhiệt tình, chuyên nghiệp.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2022
Mission
Các bạn, những ai đó đang đọc những lời giới thiệu này sẽ là một phần trong sự thành công của chúng tôi trong việc xây dựng một thương hiệu hoàn toàn nổi bật và khác biệt của du lịch Hà Thành nói riêng và của Việt Nam nói chung.