Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
- Keep Information desks in a clean and tidy condition.
- Always keep uniform in good condition and reflect the professional image of the building.
- Maintain neat and tidy hairstyle (off the face) and appropriate make-up during working time.
- Notify Cleaning department to immediately clean any glass, doors or floor area at main
lobbies, corridors, etc. that become dirty.
- Always welcome visitors by greeting them, in person or on the telephone in a friendly
attitude.
- At all times acknowledge clients’ presence with respect by keeping eye contact with clients
and smile on the face.
- Record and monitor visitors’ access into and out of the Towers on visitor logbook as required.
- Receive tenant service requests/ complaints, record them on the logbook and forward it
immediately to the in-charge person/ department and then report to the Customer Service
Supervisor/ Operation Manager.
- Receive Repair/ Maintenance requests from tenants and complete WOF (Work Order Forms)
then pass on to the relevant Departments.
- Maintain continuation and completion of works by documenting, communicating and
following up actions.
- Maintain high awareness on security related matters and ensure all activities comply with
Cobi Tower’s policy, regulations, and procedures.
- Receive mail for the Management Office from the Postman/ Security Guard.
- Record details of all mail received in the “MAIL IN” log book.
- Deliver mail to the right recipient and record details of mail delivered in the “MAIL
DELIVERY” log book.
- Handover mail to the Postman for delivery and record in the “MAIL OUT” Logbook.
- Execute other tasks as assigned by Customer Service Supervisor/ Operation Manager.
Yêu Cầu Công Việc
Education Level Required: Diploma Degree or above.
Professional designations: Shopping Mall/ Office Customer Service Officer/ Hotel/Apartment Receptionist (from or above 2 years of experiences).Demonstrate good verbal and written English skills.
- Demonstrate good communication skills.
- Have a teamwork spirit and strong work ethics.
- Be willing to learn new functions, procedures and recognize opportunities to improve.
- Ability to analys situations, evaluate alternatives and come up with workable solutions.
- Be Creative, enthusiastic, responsible and have “can-do” attitude.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Độ tuổi: 25 - 30
- Lương: 9 Tr - 12 Tr VND
Với ý tưởng tạo nên một vẻ đẹp huyền bí và những nét văn hóa độc đáo của di sản phố cổ Hà Nội, Hôtel du Lac đang trong thời kỳ thai nghén và sẽ là điểm đến lý tưởng để du khách có một kỳ nghỉ thư giãn, thoải mái cùng với dịch vụ đẳng cấp và những lựa chọn ăn uống tuyệt vời ngay tại trung tâm phố cổ Hà Nội. Mục tiêu đem lại sự tận hưởng sang trọng và thoải mái tối đa, chúng tôi sẽ mang đến cho bạn một kỳ nghỉ thật sự đáng nhớ khi trải nghiệm với Hôtel du Lac. Đến với Hôtel du Lac, bạn không chỉ đến nghỉ dưỡng tại một khách sạn, mà bạn đang về “ngôi nhà thứ hai” của chinh mình nhờ sự phục vụ tận tâm của đội ngũ nhân viên nhiệt tình, chuyên nghiệp.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2022
Mission
Các bạn, những ai đó đang đọc những lời giới thiệu này sẽ là một phần trong sự thành công của chúng tôi trong việc xây dựng một thương hiệu hoàn toàn nổi bật và khác biệt của du lịch Hà Thành nói riêng và của Việt Nam nói chung.