Mô tả công việc
Marketing Planning
Develop the mid and long- term growth strategy: Address the market trend, technology and consumer trend, develop 3- 5 years growth plan products and market segment wise.
Marketing and product strategy, business plan, and budget preparation
Develop the market intelligence activity: Define and execute demand research, competitor’s movement, consumer insights, technology trend and operational tactics
ATL
Activities Management
Zalo, Tiktok, Facebook account management (Advertisement / content, Traffic, Consumer in- sight management)
Corporate and Product visualization Management
Map Program
ATL Activities management such as activities ROI(TVC, Online / Digital, OOH, PR / CSR, Brand Event)
BTL Activities Management
Product Management Activity management : Product pricing and competitor benchmarking, Product technical roadmap, rebate Sell- in
New product launching: Develop, implement and coordinate with partners and stakeholders to drive effective marketing plans, the promotional calendar for new products launching.
Trade Promotion management: Develop and execute the sell- out promotion program, Monitor, measure and analyze the efficiency and ROI of marketing initiatives and programs, and maintain the data quality of the marketing database
Business Development Activity management: Demo, Technical Meeting, Crop Events, Product Events
POSM Production and Installation: Designation, production and installation, Vendor management.
Farmer Activity management: Farmer Club, CRS event
Budget Management
ATL, BTL Budget management: Approve the budget execution, Vendor selection and management, Employee advance management
Department Operating Budget management: Department operating expenses management
Team Management
HR planning and organization chart development
Team KPI management
Training management
Performance dialogue
SOP and policy development
Develop and SOP, Policies and monitor the compliance from the department
Yêu cầu công việc
Knowledge and education level:
- Knowledge about plant protection products and related products
- Graduated in Marketing or Plant protection/ Agriculture/ Economy…
Skills:
- Work independently
- Strong closing skills; proven oral, written, telephone and presentation skills. Strong interpersonal skills.
- Risk management
- Planning
- Problems solving
Experience: At least 05- 10 years in the same position
Quyền lợi
Laptop, Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Phụ cấp, Xe đưa đón, Đồng phục, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Công tác phí, Nghỉ phép năm
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-12-02 23:30:03
ITS GLOBAL là Công ty công nghệ trẻ, làm Outsourcing và Product các dịch vụ phần mềm, công nghệ thông tin thuộc các lĩnh vực: Banking, ví điện tử, quản lý kho, logistic, xây dựng, CRM, tài chính,.... Sau 03 năm phát triển ở Nhật, Công ty có giấy phép kinh doanh tại Việt Nam từ tháng 02/2020, đến nay Công ty đã hoạt động được hơn 1.5 năm, quy mô nhân viên hơn 150 nhân sự. Nhân lực của ITS là team dự án từ Nhật về và các bạn trẻ đã có kinh nghiệm làm việc từ các tập đoàn lớn như FPT, VIN, VIETTEL, SAMSUNG, .... 70% nhân viên của ITS tốt nghiệp từ các trường đại học danh tiếng: Bách Khoa, Bưu chính viễn thông, Công nghệ quốc gia HN, FPT, Ngoại Thương, Kinh tế Quốc dân,.... ITS luôn tạo môi trường để các bạn IT được phát triển bản thân và thử sức. Nhân viên thành công, ITS thành công!
Chính sách bảo hiểm
- Bảo hiểm sức khỏe & tai nạn PVI Premium;
- Bảo hiểm xã hội
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Zumba
- Bóng đá
- Bóng bàn
- Cầu lông
- Teambuilding
Lịch sử thành lập
- ITS GLOBAL được thành lập từ năm 2020.
Mission
Công ty không ngừng đổi mới, sáng tạo để kiến tạo hệ sinh thái các sản phẩm dịch vụ đẳng cấp, góp phần nâng cao chất lượng cuộc sống của mọi người và nâng tầm vị thế của thương hiệu Việt trên trường quốc tế.
Review ITS GLOBAL
Mọi người thoải mái, nhiệt tình
Lương trung bình thấp, thấp hơn hẳn thị trường chung. (rw)
Văn phòng đẹp, làm việc có tính tập thể, luôn chỉ bảo nhau, (rw)