Việc làm Khách Sạn KK Sapa

Tìm thấy 2 việc làm đang tuyển dụng
Khách Sạn KK Sapa
CẦN THƠ | Wink Hotel Can Tho |Marketing Executive
Khách Sạn KK Sapa
20 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 29
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 29
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 04/07/2024
Hạn nộp hồ sơ: 30/07/2024
Hình thức: Giờ hành chính
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 2
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Quận Ninh Kiều - Cần Thơ

Mô tả công việc

Job Summary

  • Marketing Executive is a unique role that offers an incredible opportunity for the right person to join the Marketing team, at Wink Hotel Can Tho. This role focuses on supporting and improving Wink Hotels Brand consistently by following and influencing Wink Hotels strategy, taking into consideration customer service, Wink tone of voice and accurate reporting. The Marketing Executive is also responsible for aligning, planning, managing, implementing and monitoring brand and marketing activities on-site in order to increase brand awareness, improve marketing efforts, and increase sales.
  • This position reports directly to the Marketing & Communications Manager and liaises closely with Sales and Marketing department.

A. Personality & Ethos

• Clear, confident in all means of communications.

• Process-oriented, detail-minded, organized.

• Self-motivated, proactive, and takes initiative.

• Creative and thoughtful problem solving.

• Multi-tasker manages time and priorities effectively.

• Thrives in fast-paced, changing environments, is calm under pressure.

• Accountable, reliable, demonstrates integrity and honesty.

• Able to work independently but passionate to be part of an engaged, exciting team.

• Embrace diverse cultures and being a team player.

• Embraces and drives bold tenacity personalization, “Wink” brand and culture.

B. Responsibilities

• Conduct market research and analysis to identify trends, opportunities, and competitor activities.

• Assist in creating engaging content for social media channels, and promotional materials. 

• Coordinate and manage events, promotions, and partnerships to increase brand visibility and customer acquisition.

• Monitor and report on the performance of marketing campaigns/event/activity, providing insights and recommendations for optimization.

• Collaborate with internal teams (Sales, Operations) and external KOL/KOCs, agencies to deliver briefings, ensure alignment and follow up on daily basis tasks.

• Maintain brand consistency following guidelines across all communication channels and touchpoints.

• Stay updated with industry trends and best practices to continuously improve marketing strategies.

Quyền lợi được hưởng

- 12 Annual leave days per year

- Active, balance and professional working environment

- Productivity focus not time attendance

- Fun and playful internal activities

- Allowances

- Meal per day

- Uniform

- Full Social insurance

Yêu cầu công việc

C. Work Experience Requirements

• 2+ years’ experience in marketing experience or similar role, with 1+ year experience in international hospitality company a plus.

• Bachelor’s degree in marketing, media & communication, tourism and hospitality, or related field.

• Good at written and verbal communication skills, ability to anticipate needs, think critically and offer solutions to problems, provide high level of attention to detail

• Fluency in Vietnamese, proficiency in English.

• Willingness to continue building skills through working opportunities.

• Ability to work independently and collaboratively in a fast-paced environment

Yêu cầu hồ sơ

  • CV
  • Projects
Khu vực
Báo cáo

Khách Sạn KK Sapa
Khách Sạn KK Sapa Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
28 Mường Hoa, Sapa, Huyện Sa Pa, Lào Cai

Khách sạn KK Sapa tọa lạc ngay tại vị trí thơ mộng nhất, thuận tiện nhất của thị trấn Sapa, khách sạn của chúng tôi với quy mô 186 phòng, đạt chuẩn 5 sao, vừa khai trường và chính thức đưa vào hoạt động vào 08/9/2019. Với mong muốn ngay từ bước đầu sẽ xây dựng nên môi trường làm việc chuyên nghiệp, tạo mọi điều kiện để tất cả nhân viên được phát triển năng lực bản thân, chúng tôi rất mong nhận được đơn ứng tuyển ở các vị trí như sau

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
  • Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm 
  • Team building theo quý 
  • Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
  • Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..

Lịch sử thành lập

  •  Công ty được thành lập năm 2015

Mission

Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành,

Những nghề phổ biến tại Khách Sạn KK Sapa

Bạn làm việc tại Khách Sạn KK Sapa? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Khách Sạn KK Sapa

Khách Sạn KK Sapa

Click để đánh giá