Việc làm Khách Sạn KK Sapa

Tìm thấy 2 việc làm đang tuyển dụng
Khách Sạn KK Sapa
DUTY MANAGER
Khách Sạn KK Sapa
20 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 14
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 14
Thông tin cơ bản
Mức lương: 12 - 20 triệu
Chức vụ: N/A
Ngày đăng tuyển: 24/07/2024
Hạn nộp hồ sơ: 10/08/2024
Hình thức: Làm theo ca
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Quận Tây Hồ - Hà Nội

Mô tả công việc

 To assist the FOM in organizing, directing and coordinating the activities of the Front Office in ensuring a smooth operation at the Front Desk.

 To conduct regular inspection tours of the entire facility for appearance, safety, staffing, security and maintenance.

 To supervise all personnel in the Front Office and ensure that the staff adhere to all policies established

by the company. To observe service behaviors of staff and ensure that all uniformed staff are properly attired and groomed, ( each wearing a nametag)

 Plan and oversee all front of house and guest service processes from the arrival of guests to their departure in order to ensure the meeting of guest needs.

 Participate in the formulation of the operation plan.

 Oversee the development and implementation of creative plans/programs that anticipate and meet guest needs and interests.

 Monitor on stationery order to maintain the adequacy of all items.

 Protect the welfare and interest of guests and ensure the safekeeping of the property.

 Manage, motivate and develop the operations team in order to effectively achieve the objectives.

 Work closely with other departments to achieve/maximize guest .

 Co-ordinate with S&M on apartment status to maximize occupancy and revenue.

 Prepare Front Office reports and other reports assgined by FOM

 Actively participate in all other works assigned to achieve thebest result.

 Manage individual portfolio assigned to maximize guest satisfaction.

 Contribute to ‘Fraser experience’.

 Contribute to increase customer satisfaction level and the ratio of compliments against complaints.

 Contribute to receive guest feedback forms to meet 20% of all departures.

Quyền lợi được hưởng

- Salary + service charge (Competitive remuneration package)

- Meal on duty

- Uniform provided by Hotel

- Social Insurance, Health Insurance and Accident Insurance as per law.

- Accident 24/7 Insurance

- Bonus and Training development career.

- Other benefits following Property policy & Vietnam labor law

Yêu cầu công việc

- Local Vietnamese

- At least 2 years’ experience in the guest services, front desk, or related professional area.

- Possess excellent communication and decision-making skills and an astute business acumen.

- Having a strong work ethic and organizational skills and Strong teamwork skills will also be paramount.

- Well-groomed, self-initiator and self-motivated, outgoing, pleasant looking and goal- oriented- achiever.

- Ability to work independently, teamwork spirit, enthusiastic.

- Good customer service skills, outgoing and friendly.

- Hardworking, honest, and accurate-good work ethics.

Yêu cầu hồ sơ

HR Office in Fraser Suites - 51 Xuân Diệu, Quảng An, Tây Hồ, Hà Nội

ĐT: 024.3719 8877

Khu vực
Báo cáo

Khách Sạn KK Sapa
Khách Sạn KK Sapa Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
28 Mường Hoa, Sapa, Huyện Sa Pa, Lào Cai

Khách sạn KK Sapa tọa lạc ngay tại vị trí thơ mộng nhất, thuận tiện nhất của thị trấn Sapa, khách sạn của chúng tôi với quy mô 186 phòng, đạt chuẩn 5 sao, vừa khai trường và chính thức đưa vào hoạt động vào 08/9/2019. Với mong muốn ngay từ bước đầu sẽ xây dựng nên môi trường làm việc chuyên nghiệp, tạo mọi điều kiện để tất cả nhân viên được phát triển năng lực bản thân, chúng tôi rất mong nhận được đơn ứng tuyển ở các vị trí như sau

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
  • Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm 
  • Team building theo quý 
  • Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
  • Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..

Lịch sử thành lập

  •  Công ty được thành lập năm 2015

Mission

Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành,

Những nghề phổ biến tại Khách Sạn KK Sapa

Bạn làm việc tại Khách Sạn KK Sapa? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Khách Sạn KK Sapa

Khách Sạn KK Sapa

Click để đánh giá