Việc làm Khách Sạn KK Sapa

Tìm thấy 2 việc làm đang tuyển dụng
Khách Sạn KK Sapa
STUDENT CARE OFFICER
Khách Sạn KK Sapa
20 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 36
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 36
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 20/11/2023
Hạn nộp hồ sơ: 31/10/2024
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: 1 - 3 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Ho Chi Minh City

Chi tiết công việc

ABOUT US
The key to happiness is when you know what you are doing has a positive impact on those around you. This is a great opportunity for someone who wants to enhance customer service skills in a promising technology educational setting. Someone who loves developing positive relationships, networking and being a problem solver. Are you up for the challenge?
JOB DESCRIPTION
Customer Service (parents and students premium experience)
  • Ensure parent & student are well supported from the beginning until the end of the course by foreseeing parent concerns, problem solving issues, handling complaints within campus.
  • Conduct parent touchpoint appointments (parent session, progress updates, graduation).
  • Do monthly student's progress update phone calls with parents.
  • Interact with Programming Tutors and Teachers on a daily basis to ensure student’s learning progress at campus and notify parents when there are concerns.
  • Build a sustainable relationship with Parents through the regular face to face, phone call and email.
  • Effectively collaborate with other departments to ensure parents & students receive timely support.
  • Follow strictly potential parents/students’ welcoming procedure
  • Deliver the welcoming, warm atmosphere and maintain a positive demeanor for everyone entering the campus.
  • Coordinate with admission and academic departments to ensure a positive outcomes and contribute to campus renewals and referrals
  • Identify trial opportunities from current parents through effective monthly progress updates for potential renewals or potentials new students (referrals)
Campus Operations & Admin
  • Ensure campus’s facilities, inventory, procurement procedures are strictly followed on a daily basis.
  • Weekly report to Service Manager for inventory restocking and updates
  • Enhance fun, safe learning environment, high quality classroom experience for all students
  • Daily reinforcement for campus’ looks and feels
  • Align and take assigned actions with Service Manager to ensure scheduling efficiency within campus
  • Ensure systems data compliance within campus.
  • Ensure well plan event flow & student parent experience joining the event to maintain studying community
  • Ensure students are safely picked up on a daily basis.
BENEFITS
  • Attractive salary package
  • 2-month probation with 100% salary
  • Incentives bonus when campus achieves monthly targets
  • Professional development and training, coaching opportunities
  • Learn how to code
  • Professional, young, and friendly working environment
REQUIREMENTS
  • A proven track record in customer service roles
  • Prior experience in Education is a plus
  • Excellent verbal and written English proficiency
  • Great interpersonal skills & customer service-oriented
  • Flexible work schedule including weekdays evenings and weekends
LOCATION:
  • 270 Nguyen Luong Bang, Tan Phu Ward, District 7
Khu vực
Báo cáo

Khách Sạn KK Sapa
Khách Sạn KK Sapa Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
28 Mường Hoa, Sapa, Huyện Sa Pa, Lào Cai

Khách sạn KK Sapa tọa lạc ngay tại vị trí thơ mộng nhất, thuận tiện nhất của thị trấn Sapa, khách sạn của chúng tôi với quy mô 186 phòng, đạt chuẩn 5 sao, vừa khai trường và chính thức đưa vào hoạt động vào 08/9/2019. Với mong muốn ngay từ bước đầu sẽ xây dựng nên môi trường làm việc chuyên nghiệp, tạo mọi điều kiện để tất cả nhân viên được phát triển năng lực bản thân, chúng tôi rất mong nhận được đơn ứng tuyển ở các vị trí như sau

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
  • Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm 
  • Team building theo quý 
  • Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
  • Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..

Lịch sử thành lập

  •  Công ty được thành lập năm 2015

Mission

Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành,

Những nghề phổ biến tại Khách Sạn KK Sapa

Bạn làm việc tại Khách Sạn KK Sapa? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Khách Sạn KK Sapa

Khách Sạn KK Sapa

Click để đánh giá