Việc làm Khách Sạn Manoir Des Arts

Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
Khách Sạn Manoir Des Arts
Reception Officer - Go Vap Center
Khách Sạn Manoir Des Arts
25 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 1
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 1
Thông tin cơ bản
Mức lương: 65 - 7 triệu
Chức vụ: Nhân Viên/Chuyên Viên
Ngày đăng tuyển: 12/08/2024
Hạn nộp hồ sơ: 13/09/2024
Hình thức: Full-time
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- 21 Lê Quý Đôn, phường 6, quận 3, TPHCM

Mô tả công việc

Mô tả Công việc
1.Reception and Appointment Coordination, Center Hotline Management:
Provide a warm welcome and exceptional customer service to all visitors, guiding them to the appropriate personnel.
Collect and organize student information, and coordinate appointments with the sales team.
Enter gathered information into the CRM system and create system accounts for new students as necessary.
Assist customers in completing the Online Placement Test.
Address incoming calls and take the required actions.
Oversee guest registration for online sales and marketing events.
2.General Administrative Duties:
Ensure the center operates according to its scheduled hours, including opening and closing daily.
Handle the receipt, distribution, and management of materials.
Manage the ordering, receiving, and overseeing of general purchases for the center.
Provide support to center staff with tasks such as printing Learning Certificates, event posters, and other materials.
Oversee the management of general assets at the center, including computers and sound systems, and serve as the liaison for maintenance with Head Office.
Relay facility management requests from the center to the Facility Management team at Headquarters and offer necessary support.
Provide a warm welcome and exceptional customer service to all visitors, guiding them to the appropriate personnel.
Collect and organize student information, and coordinate appointments with the sales team.
Enter gathered information into the CRM system and create system accounts for new students as necessary.
Assist customers in completing the Online Placement Test.
Address incoming calls and take the required actions.
Oversee guest registration for online sales and marketing events.
Ensure the center operates according to its scheduled hours, including opening and closing daily.
Handle the receipt, distribution, and management of materials.
Manage the ordering, receiving, and overseeing of general purchases for the center.
Provide support to center staff with tasks such as printing Learning Certificates, event posters, and other materials.
Oversee the management of general assets at the center, including computers and sound systems, and serve as the liaison for maintenance with Head Office.
Relay facility management requests from the center to the Facility Management team at Headquarters and offer necessary support.

Yêu cầu công việc

Yêu Cầu Công Việc
Open to Candidates with No Prior Experience.
Proficient in English communication (WSE Level 8+).
Energetic, friendly, and focused on customer service.
Skilled in computer operations and inventory management.
Open to working in shifts.
BENEFITS:
Probation Period: 2 months with full salary during this time.
Free Course: Access to a unique Wall Street English course at no cost.
Training: Comprehensive training and ongoing professional development.
Multinational Environment: Experience working in a diverse, multinational setting.
Annual Leave: 15 days of paid annual leave.
Health Insurance: Personal health insurance provided.
Have an opportunity to develop skill in the future.

Quyền lợi được hưởng

Laptop
Chế độ bảo hiểm
Du Lịch
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Tăng lương
Nghỉ phép năm
Khu vực
Báo cáo
Khách Sạn Manoir Des Arts
Khách Sạn Manoir Des Arts Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
64 Điện Biên Phủ, Minh Khai, Quận Hồng Bàng, Hải Phòng

Trải nghiệm Khách sạn boutique Manoir Des Arts, tòa nhà kiến Trúc Pháp cổ từ năm 1943, được đầu tư bởi Công ty Cổ Phần Du lịch và Dịch vụ Hải Phòng - HAIPHONG TOSERCO, mang đến sự thư giãn, tiện ích nhất tại trung tâm thành phố Hải Phòng.
Với 44 phòng lưu trú sang trọng, mang dấu ấn kiến trúc cổ điển châu Âu, nhà hàng Bonne Vie; 2 quầy bar trong nhà và ngoài trời, hồ bơi, café sân vườn, spa… tất cả được trau chuốt để đáp ứng tối đa nhu cầu của khách hàng.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
  • Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm 
  • Team building theo quý 
  • Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
  • Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..

Lịch sử thành lập

  •  Công ty được thành lập năm 2006

Mission

Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành

Những nghề phổ biến tại Khách Sạn Manoir Des Arts

Bạn làm việc tại Khách Sạn Manoir Des Arts? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Khách Sạn Manoir Des Arts

Khách Sạn Manoir Des Arts

Click để đánh giá