Việc làm KUEHNE NAGEL

Cập nhật 02/10/2024 10:40
Tìm thấy 3 việc làm đang tuyển dụng
Kuehne+Nagel
Director of Sales/ Giám đốc Kinh doanh
KUEHNE NAGEL
4.5
13 đánh giá 16 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 3
Hết hạn ứng tuyển
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 3
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Giám Đốc, Phó Giám Đốc Bộ Phận/ Trưởng Phòng/ Tổ Trưởng
Ngày đăng tuyển: 21/06/2024
Hạn nộp hồ sơ: 20/07/2024
Hình thức: Giờ hành chính
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Quận Ninh Kiều - Cần Thơ

Mô tả công việc

  • Works with sales leader to ensure understanding of sales strategy and effective implementation of this strategy for the segment.
  • Works with management team to create and implement a sales plan addressing revenue, customers and the market for the segment led by the ADOSM.
  • Assists with the development and implementation of promotions, both internal and external.
  • Provides positive and aggressive leadership to ensure maximum revenue potential (e.g., sets example with personal booking goals).
  • Recommends booking goals for sales team members.
  • Monitors all day to day activities of direct reports.
  • Approves space release for catering to maximize revenue (DOS, Group) in the absence of a Business Evaluation Manager.
  • Participates in sales calls with members of sales team to acquire new business and/or close on business.
  • Executes and supports the operational aspects of business booked (e.g., generating proposal, writing contract, customer correspondence).
  • Analyzes market information by using sales systems and implements strategy to achieve property’s financial room and catering goals.
  • Assists Revenue Management with completing accurate six period projections.
  • Reviews sales and catering guest satisfaction results to identify areas of improvement.
  • Displays leadership in guest hospitality, exemplifies customer service and creates a positive example for guest relations.
  • Interacts with guests to obtain feedback on product quality and service levels.
  • Develops and manages relationships with key stakeholders, both internal and external.
  • Works collaboratively with off-property sales channels (e.g., Event Booking Center, Market Sales, GSO) to ensure the property needs are being achieved and the sales efforts are complementary, not duplicative.
  • Attends customer events, trade shows and sales missions to maintain, build or develop key relationships with GSO Managers and customers.
  • Utilizes all available on the job training tools for employees.
  • Report to ADOSM.

Quyền lợi được hưởng

  • Get competitive salary & service charge.
  • Have 16 annual leave days for a working year.
  • Work 5 days per week - 2 days off per week.
  • To be entitled to the prescribed insurance, including health insurance, social insurance, and unemployment insurance.
  • Join an annual picnic.
  • Receive training and training for career development.
  • Other benefits according to company policy: PVI Insurance, Mobile Device Allowance, Meal Allowance...

Yêu cầu công việc

  • 2-year degree from an accredited university in Business Administration, Marketing, Hotel and Restaurant Management, or related major; 3 years experience in the sales and marketing or related professional area; OR 4-year bachelor's degree in Business Administration, Marketing, Hotel and Restaurant Management, or related major; 1 year experience in the sales and marketing or related professional area.
  • Be interested in hospitality industry.
  • Hard-working | Active | Enthusiastic.
  • Want to develop career path in Marriott International.
  • At least three-years experience in 5-star hotel is a plus.
  • Based in Ho Chi Minh office: District 3, HCM City

Yêu cầu hồ sơ

  • Apply via email Human Resources
  • Career site: https://www.hoteljob.vn/gian-tuyen/32467-sheraton-can-tho
  • Linkedin: https://www.linkedin.com/company/sheraton-can-tho-careers/
  • Hotline: 02923 761 888
Khu vực
Báo cáo
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 11, Tòa Nhà Vincom Center, Số 72 Lê Thánh Tôn, P. Bến Nghé, Q. 1,Tp. Hồ Chí Minh

Công Ty TNHH Kuehne Và Nagel là công ty có 100% vốn đầu tư từ Đức, là công ty dẫn đầu trong lĩnh vực cung cấp chuỗi logistic với nhiều năm kinh nghiệm tại Việt Nam, chính thức thành lập năm 2014. Tập trung vào nhu cầu khách hàng, chúng tôi cung cấp các giải pháp phù hợp với chất lượng vượt trội để mang đến những giải pháp phù hợp nhất tới quý khách hàng tại Việt Nam.
Hoạt động chính: .

  • Giao nhận vận tải bằng đường biển, đường hàng không, đường bộ.
  • Thủ tục hải quan, kho bãi, phân phối hàng hóa,..
  • Rất hân hạnh được phục vụ quý khách hàng.

Chính sách bảo hiểm

  • Được tham gia BHXH, BHTN, BHYT, …. 

Các hoạt động ngoại khóa 

  • Tổ chức các bữa tiệc party, các sự kiện
  • Du lịch hàng năm 
  • Team building ngoài trời 

Lịch sử thành lập

  • Được thành lập tại Việt Nam từ năm 1994, Kuehne+Nagel luôn được biết đến với các giải pháp logistics toàn diện đem lại giá trị cao và phù hợp với yêu cầu của khách hàng. Trong hơn 25 năm tại Việt Nam, Kuehne+Nagel đã xây dựng được một đội ngũ chuyên gia logistics hàng đầu trong nước và quốc tế với sự hiểu biết sâu sắc về thị trường Việt Nam và kiến thức chuyên sâu về các ngành công nghiệp.

Mission

  • Chúng tôi tin tưởng vào việc đóng góp cho thế giới xung quanh mình và từ đó trở thành một phần của điều gì đó vĩ đại hơn. Là một đối tác logistics, chúng tôi coi mình là một phần của bức tranh lớn, đem mọi người và cộng đồng trên toàn thế giới đến gần nhau hơn. Đó là lý do tại sao chúng tôi dành thời gian của mình để đảm bảo rằng mọi người trên khắp thế giới có quyền tiếp cận với những gì tiếp thêm sức mạnh cho doanh nghiệp và cuộc sống của họ, từ các bộ phận kỹ thuật, thuốc men và đồ dễ hỏng đến các bộ phận thay thế khẩn cấp cho máy bay.

Những nghề phổ biến tại KUEHNE NAGEL

Bạn làm việc tại KUEHNE NAGEL? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo KUEHNE NAGEL

KUEHNE NAGEL

Click để đánh giá