Mô tả công việc
A. 60% - Finding New Partners and Implementing Partnership Plans
1) Create and maintain a partnership pipeline by reaching out to new partners and establishing details focused on generating qualified traffic and / or leads to our business
2) Work with cross-functional teams to enable deals negotiated and expand partnerships to its full potential
3) Work with Operations and Sales teams to ensure the correct implementation of the partnerships and troubleshooting any issues hindering the long-term success of the partnerships established
4) Lead the process of gathering leads through activation / events and work to consolidate the database of all leads generated. Maintain the database of leads by ensuring data consistency
5) Closely cooperate with team BI to keep track of guest return
6) Plan and organizing events & workshops to generate target leads
B. 20% - Growing existing partnerships and creating cross promotions
1) Analyze performance data and find top performing partnerships to develop further
2) Work with partners to find opportunities for cross promotion and / or negotiating barter deals
3) Working with communication & design teams to ensure the correct communication and amplification of the impact of cross promotion deals
C. 20% - Self-Improvement and Team Contribution
1) Contribute to team culture by sharing ideas to improve marketing campaigns, customer targeting and effectiveness of consumer targeting
2) Seek constant self-improvement on relevant topics that can help deepen inventory planning knowledge
3) Work with integrity and deliver the maximum quality work to help move the company forward
Yêu cầu công việc
▪ University Degree strongly preferred, ideally in a relevant degree such as marketing, advertising, communications, business, entrepreneurship or similar
▪ Strong commercial sense, with proven ability to achieve outcomes that marry brand identity with results
▪ Hands on experience of dealing with multiple partners
▪ You should have a strong knowledge of strategic marketing, good analytical skills, excellent interpersonal and communication skills and a thorough understanding of systems and processes that support a marketing function
▪ Good communication and reporting skills
▪ Results driven character. Process focused with a tireless focus on output quality
Quyền lợi được hưởng
- Free memberships of California Fitness & Yoga Centers
- 12 annual leaves per year
- Personal insurance as company policy
- On-the-job training
Với sự ra đời của kỷ nguyên Xe thông minh, LG hy vọng sẽ trở thành một đối tác sáng tạo trong lĩnh vực điện khí hóa phương tiện thông qua việc phát triển các thành phần công nghệ tiên tiến. Công ty Giải pháp Thành phần Xe (VS) đang phát triển nhiều loại sản phẩm có tính cạnh tranh cao. Các sản phẩm của chúng tôi bao gồm hệ thống Thông tin giải trí trong xe như Viễn thông, Điều hướng AV, Âm thanh hiển thị, Hệ thống Hiển thị Tích hợp và Hệ thống Hỗ trợ Người lái Nâng cao (ADAS) được gọi là 'an toàn thông minh' và các thiết bị tiện lợi khác. Công ty chúng tôi cũng đang tập trung vào kỹ thuật xe, bao gồm Hệ thống truyền lực, Bộ pin xe điện tử, v.v. và đang cung cấp chúng cho các khách hàng lớn trong ngành công nghiệp xe trên toàn thế giới.
Chúng tôi cung cấp một môi trường cho phép đồng nghiệp thể hiện năng lực của họ, tập trung vào công việc và tạo ra giá trị