Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Responsibility:
In charge of the footwear division in collaboration with Principals Merchandise, including the following responsibilities:
- In new launch, select designs.
- Make sure each design has a price and an earning margin.
- Collaborate with VM and MKT to develop a weekly plan for the merchandise performance.
Plan imported and exported products for the South area working together with the logistic department.
Plan the Inventory Schedule weekly with Operation & Ecom & Warehouse to optimize OT or Transportation Cost, suitable with the delivery time, Holiday/High demand times.
Analyze and distribute SF2 channel-appropriate products by category and quantity.
Supervise responsibilities including the replenishment, consolidation, and pull-back of executive roles.
Collaborate with VM and MKT to develop a weekly plan for the merchandise performance.
Inventory Analysis: Category level, Region Consolidation, Ad-hoc/SKU/Collection situation conditioned.
Create and maintain brand stock reports and templates according to Group Brand Director directives.
Run SAP Pricing update, STO creation, WMS Bin location, Pooling Report System, and SAP Supply tool operations.
Yêu Cầu Công Việc
Excel experience with complex equations, Macros, Pivot Tables/Chart, Excel Power Query and VBA.
3 – 5 years' experience in a merchandise planning role for apparel and accessories (shoe & bag).
Experience with Excel Power Pivot or other BI tools is a plus
Experience with cross functional teams such as merchandising, marketing, warehousing.
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 25 - 40
- Lương: Cạnh tranh
Lusine Concepts ra đời từ mong muốn và niềm đam mê làm nên những điều tuyệt vời trong lĩnh vực F&B bằng cách phát triển và mang đến những trải nghiệm ẩm thực độc đáo. L Concepts hiện đang sở hữu và vận hành một bộ sưu tập các khái niệm phong cách sống, thương hiệu nhà hàng và nhượng quyền thương mại hàng đầu bao gồm L'Usine, 'NAMO và Sizzlin' Steak. Được thúc đẩy bởi tầm nhìn trở thành công ty dẫn đầu trong phân khúc ăn uống bình dân cao cấp, L Concepts tiếp tục tập trung vào sự đổi mới và hoạt động xuất sắc như một phần trong chiến lược tăng trưởng đầy tham vọng của mình.