Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Xe đưa đón
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
- CLB thể thao
Mô tả Công việc
1/ Job Location: HCM Office & Orvia Farms at Đồng Nai.
2/ Job Purpose: Provide excellent assistance to the General Manager in daily business activities to ensure smoothness and efficiency, including translation support between Vietnamese and English.
3/ Job Description:
- Coordinate communication between the General Manager and internal departments, as well as external partners, stakeholders, and clients, including translation support for effective communication with joint venture partners.
- Facilitate information exchange and reporting on performance of farm, hatchery indices, duck genetics & overall business between the farm and joint venture partners to ensure smooth collaboration and achievement of mutual objectives.
- Manage and maintain confidential files and records, ensuring the security of sensitive information.
- Assist in the preparation of reports, presentations, and other business-related documents.
- Coordinate and follow up on project deadlines, ensuring timely completion of tasks and deliverables.
- Assist and execute projects for the commercialization, planning, and quality activities of Orvia, under the supervision and guidance of the General Manager, ensuring that the company's objectives related to quality, development, and delivery are met.
- Support the General Manager in decision-making processes by conducting research, analyzing data, and preparing recommendations.
- Demonstrate cultural sensitivity and adaptability in all interactions with joint venture partners, stakeholders, and team members, promoting a positive and collaborative work environment.
- Provide day-to-day administrative support to the General Manager, including scheduling appointments, coordinating meetings, and managing correspondence
- Help organize and participate in company events, workshops, and training sessions as required.
Yêu Cầu Công Việc
- Bachelor's degree in Business Administration, Management, or a related field.
- Willing to travel to Farms at Đồng Nai & other destinations as assigned by business
- Minimum of 3-5 years of experience in an executive assistant or similar role, preferably within the genetics or joint venture industry.
- Excellent written and verbal communication skills in English, French, Vietnamese.
- Proficiency in Microsoft Office Suite (Word, Excel, PowerPoint, Outlook).
- Strong organizational and time management skills, with the ability to prioritize tasks and meet deadlines.
- High level of professionalism, confidentiality, and discretion.
- Ability to work independently and as part of a team.
- Knowledge of project management methodologies and tools is a plus.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Magenest là đối tác chiến lược của Magento tại khu vực châu Á-Thái Bình Dương, đồng thời cũng là đối tác của Odoo ERP, AWS, Hubspot, kết hợp 4 nên nền tảng công nghệ thành One-Stop Solution - bộ giải pháp công nghệ cho doanh nghiệp toàn diện và duy nhất tại Việt Nam. Magenest sử dụng công nghệ để giúp doanh nghiệp giải quyết các vấn đề như quản lý bán hàng, quản lý nguồn lực, tạo dựng và duy trì mối quan hệ với khách hàng cũng như lưu trữ và phân tích dữ liệu.
Công ty tập trung vào các mũi nhọn sau:
- Giải pháp thương mại điện tử hoàn thiện cho các khách hàng vừa và lớn.
- Mobile applications cho thương mại điện tử.
- Phát triển các giải pháp trí tuệ nhân tạo ứng dụng cho thương mại điện tử.
- HubSpot: cung cấp nền tảng CRM và Marketing Automation
- Odoo ERP: cung cấp giải pháp nguồn mở để phục vụ nhu cầu quản lý các doanh nghiệp.
- Amazon Web Service (AWS): cung cấp giải pháp cloud, an ninh mạng, phát triển phần mềm.
Chính sách bảo hiểm
- Chế độ bảo hiểm theo quy định của Luật Lao động.
Các hoạt động ngoại khóa
- Tham gia các chương trình du lịch,
- dã ngoại
- team building
- sinh nhật cùng công ty thường xuyên.
Lịch sử thành lập
- Thành lập năm 2015, Magenest luôn nỗ lực để trở thành một trong những đơn vị cung cấp giải pháp TMĐT - CĐS hàng đầu tại khu vực Châu Á Thái Bình Dương.
Mission
- Thông qua các giải pháp xây dựng kênh bán hàng phù hợp, tối ưu bán hàng đa kênh, trải nghiệm khách hàng, tỉ lệ chuyển đổi, khách hàng của Magenest luôn dành sự hài lòng cao cho dịch vụ của Magenest cũng như lựa chọn tiếp tục đồng hành với Magenest trên con đường TMĐT.