Mô tả công việc
Essential Duties and Responsibilities:
General, reviews and analysis the Company&039;s activity situation of the departments through the report of all Department.
Assist CEO building Strategic Direction for development of the Company.
Check the documents from the other departments moved in before the CEO signs.
Support the implementation all strategies of the company by ensuring the decisions and directions of The CEO was announced and taken seriously.
Monitor compliance with all regulations of the Management System.
Support CEO maintains the entire operations of the company&039;s activities.
Support departments work plan goals, create plans and policies according to each function when the CEO assigned.
Performing other work as assigned by Director.
Propose implementation solutions for CEO.
Support CEO monitors the CEO working of each department.
Assist CEO in domestic and foreign relations.
Prepare to participate in the meetings of the Department at the request of the DIRECTOR.
Advise the CEO on the implementation of Company development strategies.
Yêu cầu công việc
Education and Work Experience Requirements:
Fluent English.
Have a strategic vision and have a good ability in organize.
At least 5 years of work experience in the position of Assistant Manager, Financial Director, or equivalent level of management.
Understanding economic, social knowledge, and knowledge related to the business operations of the Company.
Have knowledge of HR management and business administration.
Priority candidate had worked in big companies of foreign countries or overseas graduates.
Graduate/postgraduate majors in business administration/Economics/Commerce/Finance/PR.
Proficient Office: Word, Excel, Power Point, Internet. etc.
Quyền lợi
Other Requirements:
Organize, arrange work, exactly, but definitely are justified by reality.
Ability to work independently and have the stamina to high work pressure.
Teamwork skills, presentation skills, effective persuasion.
Always ready to receive new missions at the request of superiors.
Honesty, integrity, dynamic, progressive, responsible at work.
Organizational skills, leadership and good management.
Communication skills, dealing with the issue of good, smart and sharp.
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-11-20 23:45:03
Magenest là đối tác chiến lược của Magento tại khu vực châu Á-Thái Bình Dương, đồng thời cũng là đối tác của Odoo ERP, AWS, Hubspot, kết hợp 4 nên nền tảng công nghệ thành One-Stop Solution - bộ giải pháp công nghệ cho doanh nghiệp toàn diện và duy nhất tại Việt Nam. Magenest sử dụng công nghệ để giúp doanh nghiệp giải quyết các vấn đề như quản lý bán hàng, quản lý nguồn lực, tạo dựng và duy trì mối quan hệ với khách hàng cũng như lưu trữ và phân tích dữ liệu.
Công ty tập trung vào các mũi nhọn sau:
- Giải pháp thương mại điện tử hoàn thiện cho các khách hàng vừa và lớn.
- Mobile applications cho thương mại điện tử.
- Phát triển các giải pháp trí tuệ nhân tạo ứng dụng cho thương mại điện tử.
- HubSpot: cung cấp nền tảng CRM và Marketing Automation
- Odoo ERP: cung cấp giải pháp nguồn mở để phục vụ nhu cầu quản lý các doanh nghiệp.
- Amazon Web Service (AWS): cung cấp giải pháp cloud, an ninh mạng, phát triển phần mềm.
Chính sách bảo hiểm
- Chế độ bảo hiểm theo quy định của Luật Lao động.
Các hoạt động ngoại khóa
- Tham gia các chương trình du lịch,
- dã ngoại
- team building
- sinh nhật cùng công ty thường xuyên.
Lịch sử thành lập
- Thành lập năm 2015, Magenest luôn nỗ lực để trở thành một trong những đơn vị cung cấp giải pháp TMĐT - CĐS hàng đầu tại khu vực Châu Á Thái Bình Dương.
Mission
- Thông qua các giải pháp xây dựng kênh bán hàng phù hợp, tối ưu bán hàng đa kênh, trải nghiệm khách hàng, tỉ lệ chuyển đổi, khách hàng của Magenest luôn dành sự hài lòng cao cho dịch vụ của Magenest cũng như lựa chọn tiếp tục đồng hành với Magenest trên con đường TMĐT.