Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Direct the development of content across all brands, ensuring that each output aligns with brand standards.
Supervise the Content Editor and Graphic Designer and coordinate with freelance creatives on special projects, ensuring consistency and quality.
Align with the Brand Manager and Marketing Operations Manager to coordinate content development and distribution.
Maintain high production standards for all creative assets, upholding consistency across all platforms and reinforcing brand identity.
Oversee the development of high-value materials for each brand, including key visuals, campaign assets, and multimedia content.
Ensure uniform branding and quality across channels.
Lead and inspire a creative team to deliver high-quality content that aligns with Easia Travel’s brand positioning and enhances market differentiation.
Collaborate with the Brand Manager and Marketing Operations team to ideate and execute campaigns that resonate globally.
Lead special projects and introduce content solutions that enhance brand engagement.
Yêu Cầu Công Việc
- Language: Fluent English, proficiency in a second language such as French, German, Italian or Spanish is an advantage
- Skills:
Strong communication, presentation, and cross-functional collaboration skills.
Proficiency in Adobe Creative Suite (Photoshop, Premiere Pro, Illustrator), video editing, and visual storytelling is essential. Familiarity with web design tools such as Figma and Carrd is highly advantageous.
Strong project management skills to oversee complex projects and manage both internal and freelance resources.
Bachelor’s degree in Graphic Design, Visual Arts, Marketing, or a related field.
5+ years in a creative management role, with experience in multimedia projects and team development.
Experience managing a team and coordinating with freelancers and agencies to ensure the timely and high-quality delivery of projects
Excellent communication skills and self-motivated
Proactive, determined, rigorous and methodical
High attention to detail
Creative and curious, out of the box thinker
Good communicator with excellent presentation skills
Must enjoy a structured working environment
Self-motivated to learn new concepts and participate in new projects
- Open to Expats and foreigners
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Công ty TNHH Sài Gòn Phương Đông ( ORIENTAL SAIGON ) là hệ thống gồm 3 nhà hàng:
- NHÀ HÀNG OPUS SAIGON
- NHÀ HÀNG MANDARINE
- NHÀ HÀNG HỘI AN SENSE
Phân bố tập trung ở khu vực trung tâm thành phố, chúng tôi luôn trân quý những giá trị truyền thống và tinh hoa văn hóa dân tộc. Điều này được thể hiện qua mỗi khía cạnh của không gian, văn hóa, ẩm thực từ phong cách trang trí nội thất nhà hàng cho đến cách bày trí món ăn một cách tinh tế và nghệ thuật.
Hướng tới sẽ mở thêm nhiều chi nhánh cả trong và ngoài nước, nhu cầu tuyển dụng nhân sự của ORIENTAL SAIGON là thường xuyên và liên tục, không ngừng tìm kiếm nhân sự có đủ khả năng đáp ứng yêu cầu công việc.