Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Merchandise Senior Staff
Oriental Saigon
52 việc làm
1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương:
Thỏa thuận
Chức vụ:
Nhân viên
Ngày đăng tuyển:
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ:
12/01/2025
Hình thức:
Toàn thời gian
Kinh nghiệm:
Không yêu cầu
Số lượng:
1
Giới tính:
Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Đường số 1, KCN Long Thành, huyện Long Thành, tỉnh Đồng Nai
Mô tả công việc
Mô tả Công việc
The Merchandiser is responsible for managing subcontractor & decoration supplier. This role involves coordinating with subcontractors to ensure quality and timely production, as well as supporting internal team operations.
- Manage subcontractors for quality and schedule adherence.
- Monitor performance, suggest improvements, and resolve issues.
- Evaluate decoration suppliers and maintain vendor reports.
- Facilitate communication between subcontractors, internal teams, and suppliers.
- Coordinate material availability with planning and sales teams.
- Visit facilities daily for quality checks and output monitoring.
- Ensure printing/coating quality meets customer standards.
- Conduct incoming inspections and address quality concerns promptly.
- Prepare and maintain reports on subcontractor production status and quality metrics.
- Check and reconcile stock levels, ensuring accuracy in delivery notes.
- Review supplier production plans, record cost savings, and manage monthly overview reports.
- Handle customer complaints, create action plans, and prepare quality matrices for production stages.
* Working time: Monday - Friday: 8:00 - 16:30, Saturday: 8:00 - 12:00 & 1 Saturday off per month
* Shuttle bus provided from Ho Chi Minh City, Bien Hoa City to Long Thanh Industrial Zone
The Merchandiser is responsible for managing subcontractor & decoration supplier. This role involves coordinating with subcontractors to ensure quality and timely production, as well as supporting internal team operations.
- Manage subcontractors for quality and schedule adherence.
- Monitor performance, suggest improvements, and resolve issues.
- Evaluate decoration suppliers and maintain vendor reports.
- Facilitate communication between subcontractors, internal teams, and suppliers.
- Coordinate material availability with planning and sales teams.
- Visit facilities daily for quality checks and output monitoring.
- Ensure printing/coating quality meets customer standards.
- Conduct incoming inspections and address quality concerns promptly.
- Prepare and maintain reports on subcontractor production status and quality metrics.
- Check and reconcile stock levels, ensuring accuracy in delivery notes.
- Review supplier production plans, record cost savings, and manage monthly overview reports.
- Handle customer complaints, create action plans, and prepare quality matrices for production stages.
* Working time: Monday - Friday: 8:00 - 16:30, Saturday: 8:00 - 12:00 & 1 Saturday off per month
* Shuttle bus provided from Ho Chi Minh City, Bien Hoa City to Long Thanh Industrial Zone
Yêu cầu công việc
Yêu Cầu Công Việc
Knowledge, Skills & Abilities:
- Proficient in English, both written and verbal.
- Good at Chinese is a plus.
- Skilled in Microsoft Office (especially excel skills)
- Strong interpersonal, teamwork, communication, and problem solving skills.
Education & Work Experience:
- Bachelor's degree in Business Administration, English, or related fields.
- Experience required in the materials/purchasing/Sales team of a shoe factory.
Knowledge, Skills & Abilities:
- Proficient in English, both written and verbal.
- Good at Chinese is a plus.
- Skilled in Microsoft Office (especially excel skills)
- Strong interpersonal, teamwork, communication, and problem solving skills.
Education & Work Experience:
- Bachelor's degree in Business Administration, English, or related fields.
- Experience required in the materials/purchasing/Sales team of a shoe factory.
Quyền lợi được hưởng
Xe đưa đón
Chế độ thưởng
Đào tạo
Tăng lương
Phụ cấp thâm niên
Nghỉ phép năm
Chế độ thưởng
Đào tạo
Tăng lương
Phụ cấp thâm niên
Nghỉ phép năm
Khu vực
Oriental Saigon
Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
G1619 The Manor Officetel, 91 Nguyễn Hữu Cảnh , Phường 22, Quận Bình Thạnh, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam.
Công ty TNHH Sài Gòn Phương Đông ( ORIENTAL SAIGON ) là hệ thống gồm 3 nhà hàng:
- NHÀ HÀNG OPUS SAIGON
- NHÀ HÀNG MANDARINE
- NHÀ HÀNG HỘI AN SENSE
Phân bố tập trung ở khu vực trung tâm thành phố, chúng tôi luôn trân quý những giá trị truyền thống và tinh hoa văn hóa dân tộc. Điều này được thể hiện qua mỗi khía cạnh của không gian, văn hóa, ẩm thực từ phong cách trang trí nội thất nhà hàng cho đến cách bày trí món ăn một cách tinh tế và nghệ thuật.
Hướng tới sẽ mở thêm nhiều chi nhánh cả trong và ngoài nước, nhu cầu tuyển dụng nhân sự của ORIENTAL SAIGON là thường xuyên và liên tục, không ngừng tìm kiếm nhân sự có đủ khả năng đáp ứng yêu cầu công việc.
Những nghề phổ biến tại Oriental Saigon
Bạn làm việc tại Oriental Saigon? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn
Oriental Saigon
Click để đánh giá