YOUR MISSION:
- This role is to lead, plan and monitor marketing communications activities in Vietnam to achieve brand and commercial objectives working with the key stakeholders.
- Drive Southeast Asia initiatives aligned with Global and Glocal brand narrative
- Lead and implement communication planning strategy within country that aligns with market requirement to support DTC and Wholesale Portfolios
- Drive key marketing initiatives and implement integrated communication plans to be aligned with Global and Southeast Asia brand narrative and conduct post campaign analysis. Campaigns to engage PUMA Vietnam’s target audience and to drive brand elevation and affinity
- Develop and implement performance/ sports marketing strategy for Vietnam, including building a portfolio of sports marketing assets with national relevance.
- Lead and implement sports activations/events to engage PUMA Vietnam’s target audience relating to Performance BU (Football/Basketball/Running) to drive brand visibility and credibility
- Develop a network and build relations with Media, Personalities and Athletes in Vietnam. Promote the brand’s attractiveness by connecting with early adopters and opinion-leaders with a continuous flow of product stories. Drive brand exposure through effective seeding strategy. Be in tune with latest industry trends as well of updated digital / social media strategy
- Develop and implement Go-To-Market strategies to help drive traffic and sell-through in DTC channels and drive brand confidence with Key Wholesale Accounts in Vietnam.
- Effective management of external agencies: To ensure consistent PR coverage in Vietnam. Maintaining good relationship with related Media and PUMA Influencers. To ensure Social media agency has effective/efficient strategies to drive awareness, engagement and conversions of own and earned accounts. Other agencies for successful activations/events
- Bachelor degree or higher
- Functional: Proven Brand marketing and Trade / E-comm marketing experience from international Brand across multiple countries.
- Industry: preferred sports, lifestyle or fashion
- Leadership: previous management experience, direct as well as indirect
- 5-7 years’ experience in overseeing Brand Marketing and E-comm marketing.
- Strong point of view and executing insight-driven, strategic and measurable brand Marketing programs
- Creativity & Innovation, initiative & self-motivated, leadership & team player, planning & organizing
PUMA provides equal opportunities for all job applicants, regardless of race, color, religion, national origin, sex, gender identity or expression, sexual orientation, age, or disability. Equality for all is one of the core principles at PUMA and we do not tolerate any form of harassment or discrimination.
Được thành lập vào năm 2017, Pompous Sonthanhphat Limited (PSL) là một trong những công ty chế biến và xuất khẩu hạt điều hàng đầu có tầm cỡ quốc tế. Với văn phòng quản lý đặt tại Việt Nam, các văn phòng và cơ sở hoạt động đặt tại Tây Phi (Nigeria, Bờ Biển Ngà), Đông Phi (Tanzania), Châu Á (UAE, Campuchia, Việt Nam) cùng với các văn phòng đại diện ở nhiều châu lục khác, PSL Cashew đã tích cực hoạt động tham gia vào mọi khâu của chuỗi cung ứng hạt điều bắt đầu từ “Từ trang trại đến bàn ăn”, từ trồng trọt đến chế biến, sản xuất, đóng gói và phân phối. Bằng cách đó, chúng tôi đảm bảo rằng chỉ những sản phẩm tốt nhất mới có thể đến được bàn ăn của người tiêu dùng cuối cùng.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Party
- Hoạt động thể thao
Lịch sử thành lập
- 2017: Công ty được thành lập
Mission
“Từ trang trại đến bàn ăn”, từ trồng trọt đến chế biến, sản xuất, đóng gói và phân phối. Bằng cách đó, chúng tôi đảm bảo rằng chỉ những sản phẩm tốt nhất mới có thể đến được bàn ăn của người tiêu dùng cuối cùng.