At our core, we are a technology company that is disrupting a massive industry with cutting-edge software and operational concepts. Powered by algorithm-based optimisation, dynamic routing, end-to-end tracking and a data-driven approach, we provide best-of-class delivery services that delight both the shippers and end customers. But we are just getting started! We have much room for improvement and many ideas that will further shape the industry.
Responsibilities
Key Account Lead
- Own and manage rapport with existing clients from onboarding, training, and build customer trust towards Ninja Mart service.
- Focal contact for day-to-day operations and manage change requests raised by assigned accounts.
- Main customer support for existing operational and system enquiries.
- Coordinate with internal stakeholders to understand customer needs, maximize retention and growth, and communicate learnings.
- Maintain existing customer success metrics, documentation and data.
- Independently prepare, draft and review presentations with customers.
- Handle inquiries and perform related duties including ad hoc and Ninja Mart related tasks as assigned.
- Cross function coordinate for building internal SOP
- Provide Ninja Mart expertise for incoming, onboarding and existing customers.
- Create customer retention using value proposition and continuous improvement
- At least 2-5 years of extensive experience in sales, business development, account management, customer success role
- Experience in Distributor management, worked for FMCG's brands as senior Supervisor/ASM, Trade Marketing Supervisor/Manager
- Experience in 3PL logistics business development, particularly fulfillment and warehousing.
- Track Record on delivering and exceeding sales targets
- At least Diploma / Degree in any Business related field (business, sales, marketing, finance, logistics, supply chain, communication
- Business development or account management experience in Traditional Trade
- Strong existing working relationships with clients
- Proficiency in Microsoft Office (Word, Powerpoint, Excel) and Google Workspace (Docs, Slides, Sheets, Forms)
- Proficiency in English (Reading, Writing & Speaking)
- Working address: Ninja Mart Office, 16A Lê Hồng Phong, Quận 10, Thành phố Hồ Chí Minh
- Salary and benefits:
- Competitive income compared to the market
- "Tet" bonus , Performance review from 1 - 4 months
- Paid social insurance based on full salary
- 12 days annual leave, 5 days sick leave (with full salary)
- High-class AON Health Insurance for manager level.
- Year End Party, annual Townhall Ceremony
- Annual company trip
- Attractive team-building activities, regular internal activities
- Provide laptop for employees
- Training and developing:
- Participate in internal training courses: online/offline
- Opportunities to promote to higher positions: Senior, Team Leader, Manager, etc.
- Work environment & colleagues:
- Senior leaders are open-minded, respectful, and ready to facilitate personal growth
- Young and dynamic working environment
- The scope of work is large, the company has more than 6000 employees, the company has operations spreading to 63 provinces/cities thoughout the country.
https://drive.google.com/file/d/1sjrlYnAasRDJjbfsJKZuSATc29qlwHBX/view?usp=sharing
Submit a job application
By applying to the job, you acknowledge that you have read, understood and agreed to our Privacy Policy Notice (the “Notice”) and consent to the collection, use and/or disclosure of your personal data by Ninja Logistics Pte Ltd (the “Company”) for the purposes set out in the Notice. In the event that your job application or personal data was received from any third party pursuant to the purposes set out in the Notice, you warrant that such third party has been duly authorised by you to disclose your personal data to us for the purposes set out in the the Notice.
Procaffe (https://procaffe.vn) là nhà cung cấp hàng đầu các giải pháp về cà phê cao cấp tại Việt Nam. Sản phẩm và dịch vụ chính của chúng tôi là cà phê hảo hạng, máy pha cà phê Italy từ các thương hiệu hàng đầu thế giới, phụ tùng phụ kiện chính hãng, dịch vụ huấn luyện pha chế, dịch vụ sửa chữa bảo trì máy cà phê. Khách hàng chính của chúng tôi là các khách sạn/ resorts cao cấp, các quán cà phê/ nhà hàng cao cấp, các văn phòng hạng A, các siêu thị điện máy, các trường quốc tế/sân bay…và cả những khách hàng khắp năm châu. Hiện nay, trên 50% khách sạn 4-5 sao toàn quốc là khách hàng của chúng tôi.
Đội ngũ nhân sự trẻ, giàu nhiệt huyết và tràn đầy đam mê trong công việc góp phần đáng kể tạo một môi trường làm việc năng động, thân thiện; chúng tôi truyền lửa cho nhau và tạo động lực để tất cả cùng về đích ngoạn mục. Các barista chuyên nghiệp am hiểu về văn hóa cà phê Ý và các thức uống cà phê nổi tiếng của Ý sẽ đào tạo cách pha Espresso, Cappuccino, Latte, Ice Blended… hoàn hảo không chỉ cho các khách hàng mà cho cả những thành viên của Procaffe. Bạn sẽ được đánh thức bởi mỗi ly cà phê Italy do chính tay mình làm ở văn phòng của Procaffe trước khi bắt tay vào công việc; bạn sẽ được chu du để học hỏi, để được đào tạo tại đất nước Italy xinh đẹp một ngày không xa.
Procaffe tự hào là phân phối chính thức tại Việt Nam các thương hiệu máy cà phê hàng đầu thế giới như Saeco, Bialetti, Wega, Eureka, Coffee Queen, Faema, Casadio, Espresso Italia... Bên cạnh những sản phẩm nhập khẩu, chúng tôi còn không ngừng gia tăng thêm nhiều giá trị cho những hạt vàng đen thần kỳ từ trong lòng đất mẹ Việt Nam đi khắp năm châu. Hãy cùng Procaffe hoàn thiện sứ mệnh nâng tầm thưởng thức cà phê của người tiêu dùng Việt Nam, bảo vệ sức khỏe công động và mang cả những sản phẩm cà phê hảo hạng được rang xay tại Việt Nam vươn ra ngoài quốc tế